Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål om jura - forslag til indhold

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 23
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har slået dørene op for en ny hjemmeside, hvor vi vil dele:

- Juridiske artikler
- Svar på juridiske spørgsmål
- Dokumenter, f.eks. kontrakter mv.

Vi kunne godt bruge indspark til, hvad DU kunne tænke dig at læse mere om. Hvilke spørgsmål, og er der særlige værktøjer/skabeloner, du godt kunne bruge?

Send meget gerne en kommentar nedenfor herom.

Vores hjemmeside og alle dokumenter er 100% gratis, og vi drives frivilligt af universitetsstuderende (stud.cand.jur).

På forhånd tak!

Gratis artikler og værktøjer om jura - læs mere på Juraviden.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46477
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det vigtigste er:

At du har en disclaimer for evt fejl, med mindre du vil risikere at nogen kører sag på, at juristernes råd har kostet dem tab

At du kan sikre det kun er netop jurastuderende som svarer

Derudover kan du se til facebooks sider om jura, der er nogle stykker at se til, der får du godt indtryk af hvad folk spørger om.

Lige min hurtige opfattelser er, at spørgsmålene i meget lille omfang handler om forretning men ligger nogenlunde i denne rækkefølge:

Skilsmisse, boddeling uenighed om børn, hvem bestemmer

Bolig, opsigelse - depositum osv

Strafferetsligt - hvad bliver konsekvensen af at jeg blev stoppet og xxxxx - hvad kan jeg få af straf for tyveri af 

Arvespørgsmål

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 23
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Cookie - John Hannover:

Jeg tror det vigtigste er:

At du har en disclaimer for evt fejl, med mindre du vil risikere at nogen kører sag på, at juristernes råd har kostet dem tab

At du kan sikre det kun er netop jurastuderende som svarer


Derudover kan du se til facebooks sider om jura, der er nogle stykker at se til, der får du godt indtryk af hvad folk spørger om.

Lige min hurtige opfattelser er, at spørgsmålene i meget lille omfang handler om forretning men ligger nogenlunde i denne rækkefølge:

Skilsmisse, boddeling uenighed om børn, hvem bestemmer


Bolig, opsigelse - depositum osv

Strafferetsligt - hvad bliver konsekvensen af at jeg blev stoppet og xxxxx - hvad kan jeg få af straf for tyveri af 

Arvespørgsmål


vh John Hannover


Tak for dit indspark, John.

Vi yder ikke juridisk rådgivning, men skriver GENERELLE artikler. Vi kommer derfor derfor ikke til at påtage os et erstatningsansvar.

Vi vil gerne holde et fokus på erhvervsjura, men vi kommer helt sikkert ikke udenom skilsmisse mv. Disse emner er dog godt dækket af på Google allerede, mener jeg.

Endnu en gang tak!

Gratis artikler og værktøjer om jura - læs mere på Juraviden.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)