Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan H lukker jeg min virksomhed?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 17
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Har siddet i over en time nu, og fatter hat af at lukke min virksomhed.

Jeg har et aps som jeg skal lukke. Jeg ser flere steder, at man skal afmelde pligter, men det virker ikke til at jeg kan før jeg har en skattekvittance. Men jeg kan ikke få en skattekvittance, før jeg har afmeldt mine pligter...

Hvordan søren afmelder jeg lige de skide pligter, såsom moms? Er ved at blive godt træt af det her system.

En venlig sjæl som kan være behjælpelig?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46454
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er ikke alt i verden gør det selv, så du kan jo for nogle få tusinde kroner få det gjort proff

Først afmelder moms omgående, og når den moms periode er overtået indberetter du moms for sidste gang, og så kommer der ikke mere moms, for du har afmeldt.
Du afmelder alle andre pigeterf du måtte have 
Du køber alt du har købt og straksafskrevet ud igen til markedspris (fuld pris år 1) MED moms

Du køer alle lager varer ud med moms

Du må også sælge til andre på normal vis

Du sikrer alt gæld er væk for med skatte kvittance hænger du personligt på al gæld

Du laver slut regnskab og du laver selvangivelse for den del af året der gik frem til du alfsluttede regnskab, og du sender den selvangivelse med til skat når du anmoder om skattekvittance

Læs mere detlajeret http://johnhannover.blogspot.dk/2015/11/lukke-selskab.html Men som du lyder, så tror jeg du skal betae dig for det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)