Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 21. Jun 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg skriver her fordi jeg ville høre om der er nogen som er interesseret i at samarbejde med en scooter hjemmeside?

Jeg lukkede min hjemmeside ned for lang tid siden, fordi det var en underskud hjemmeside, men tror jeg har knækket koden til at gøre det til en god forretning, og jeg synes at det synd at alt mit indhold går tabt, da jeg har lavet rigtig meget indhold igennem tiden, som folk fik meget gavn af. Jeg havde over 100 besøgende om dagen, da jeg lå godt på søgemaskinen osv 

Jeg har prøvet forskellige metoder til at få indtægt, men uden held, jeg har prøvet ved at man skulle købe sig til indhold, og man skulle have kreditkortet op af lommen, men dette var ikke en succes, så har jeg prøvet at sætte reklame ind, men også uden held, så min nye metode er at man bliver tvunget til at skulle se en reklame, før visning af indholdet som andre apps gør, sådan at folk får det gratis som alle mine brugere ønskede og vi får penge ind, så alt i alt er det en win win for alle.

Jeg søger en samarbejdspartner fordi jeg har mange bolde i luften lige nu, jeg skal bruge en til at holde hjulene igang og gør at det hele køre som smurt, så du står for alt det tekniske og jeg står for indhold og support da det mig der har mekaniker viden, vi deler 50/50 hvis du er interesseret i samarbejdet.

Jeg har alt indhold og kode med logo osv som du kan bygge videre på hvis du vil det.

Fra Gentofte
Tilmeldt 18. Aug 23
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel

Du skal være velkommen til at kontakte mig så ser vi på det...
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)