Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Legater / Støtteordninger.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej...



Nu ligger landet så ledes at jeg i sammenarbejde med 2 venner har fået en rigtig god idé (mener vi selv), men nu er vi bange for hvorledes vi skal gribe den an. Vi har sat os for at vi vil søge om at patentere ideen, men det er ikke gratis, det er meget dyrt, så pt. arbejder vi på og få søgt nogle legater, så vi har en økonomisk mulighed for at praktisere vores idé.Vi har ikke fortalt om ideen til nogle da vi mener at det er det sikreste at gøre.



Har de kendskab til Støtteordninger eller andet som kunne være relevant for os??



tak for ders tid :-)



Med venlig hilsen

Rasmus Madsen
Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rasmus

Hvor kontakter I ikke et patentbureau. De må da om nogen kende mulighederne for finansiering af patenter.


Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig en mail.


Fundraising er én af mine kerneydelser - måske falder jeres idé indenfor noget af det, jeg har forstand på.

Jeg snupper selvfølgelig ikke ideen - men jeg er altså nødt til at vide lidt mere om den, end I skriver her.

 

Jeg er ved at skrive en bog om fundraising og projektmageri - måske kan jeg give jer nogle tips.

 

mvh Hans
Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rasmus..

Jeg sidder selv med en masse ideer og er i samme situation som jer..

 

men prøv at kontakte teknologisk institut i taastrup..de kan give jer alle de svar i har brug for..

og evt finde en samarbejdspartner til jer..

mvh poul jensen

222 777 95

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rasmus,

 

Jeg vil på ingen måde tage glæden fra jer ved jeres projekt.

 

I forbindelse med arbejdet med en teknologisk opfindelse fik jeg af en af  "de tunge drenge" i dansk erhversliv følgende bemærkning.

 

"Et patent er kun så meget værd, som de penge du har at forsvare det med...."

 

Prøv at huske dette og gør som de andre har sagt, tag fat i Teknologisk Institut og Patent Direktoratet kan også hjælpe...

 

Held og lykke...

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)