Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken erhvervskort udbyder skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har startet en enkeltmandsvirksomhed, da jeg laver rejser, hvor folk kan tage med. De indbetaler til mig og jeg booker alt til alle i gruppen. 

Jeg tænkte at jeg ville vælge Lunar som erhvervskonto. Men jeg ser, at hvis jeg skal hæve i udlandet, så kommer jeg til at betale 1 procent, hver gang jeg hæver. Det vil gøre mine omkostninger meget større - da jeg skal hæve kontanter en del steder i nogle af de lande vi tager til p.g.a., at det ikke er muligt for mange at få en konto.

Er der nogen, der kender til alternative muligheder for erhvervskonto? Eller er der andre måder jeg kan gøre det på?

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 02:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du checket om du skal med i rejslegarantifonden?

De fleste banker har et gebsyr for at hæve kontant i udlandet men ikke for at bruge kortet i udlandetm, så der er masser af mulighieder

Modigt/dumdristigt at gøre i enkeltmands

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

powerstart:

Hej,

Jeg har startet en enkeltmandsvirksomhed, da jeg laver rejser, hvor folk kan tage med. De indbetaler til mig og jeg booker alt til alle i gruppen. 

Jeg tænkte at jeg ville vælge Lunar som erhvervskonto. Men jeg ser, at hvis jeg skal hæve i udlandet, så kommer jeg til at betale 1 procent, hver gang jeg hæver. Det vil gøre mine omkostninger meget større - da jeg skal hæve kontanter en del steder i nogle af de lande vi tager til p.g.a., at det ikke er muligt for mange at få en konto.

Er der nogen, der kender til alternative muligheder for erhvervskonto? Eller er der andre måder jeg kan gøre det på?

Hvilken valuta får du penge i?

Wise er den billigste til veksling i multi currency, men der er lande de ikke vil overføre penge til også i EU.

Revolut har vekselgebyrer på 0,6% (var 0,3%), men er dyrere i weekenden, og der er grænser hvor det er til interbank (0% tillæg)

Jeg vil anbefale en dansk bank hvor du så overfører større beløb til multicurrency wallets

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke for at være en party pooper, men enig, det lyder risky i enkeltmandsvirksomhed.

Jeg tror hvis du kan hæve i andre lande til 1 %, er det nok billigt sluppet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)