Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger seriøse samarbejdspartnere (rengøring)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Min lille rengøringsvirksomhed på Fyn kunne godt bruge noget mere arbejde. Derfor søger jeg efter seriøse samarbejdspartnere inden for rengøringsbranchen, som eventuelt kunne tænke sig en pålidelig og dygtig underleverandør.

Jeg søger primært opgaver inden for almindelig rengøring privat/erhverv, trappevask, vinduespolering, lettere ejendomsservice m.m.

Mit udgangspunkt er på Fyn tæt ved Odense, men kører gerne efter opgaverne, hvis det ellers giver mening.

Kunne du være interesseret i et samarbejde? Så kontakt mig gerne på mail khovsgaard@gmail.com, og lad os mødes over en kop kaffe.

Mvh. Kasper

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysan Kasper

Har du overvejet at slå dig ned på faste byer - og så lave en rundtur til de lokale der?
Der er en del små lokalsamfund hvor man kan få mange gentagne opgaver, hvis man er den der er kendt af erhvervslivet som rengøringsleverandøren.

//Mathias

Tilmeldt 4. Jan 24
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for oplysningerne
Tilmeldt 4. Jan 24
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder som en fantastisk idé at udvide din rengøringsforretning! For at tiltrække flere kunder, kunne du overveje at inkludere bilrengøring som en ekstra service. En kraftig bil støvsuger kan gøre underværker og appellere til dem, der ønsker en omfattende rengøring både hjemme og i deres køretøjer. Det differentierer din service og kan åbne døren for nye samarbejdsmuligheder. Jeg har gode erfaringer med [indsæt mærke/model], der er effektiv og bærbar. Held og lykke med at finde de rette samarbejdspartnere og booste din forretning!
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)