Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste IT-miljø til en 2-mands opstart?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Er igang med at starte virksomhed med en ven. Vi har ikke planer om at det skal være mere end os to i det lange løb, måske max et par stykker flere på sigt, men det er så det. Pt bruger vi dropbox til at dele og arbejde på diverse dokumenter, og så bruger vi Teams til kommunikation. Jeg tænker vi skal have et mere gennemarbejdet IT setup, men måske det er lidt for omfattende at kontakte fx Dustin om sådan noget, når vi bare er to. Tænker vi kunne bruge et sikkert online cloud space hvor vi kan arbejde i dokumenter, evt gerne i real-time samtidig sammen (excel, word, powerpoint).

Hører gerne andres erfaringer, om hvilke løsninger derfindes, evt onedrive eller noget i den retning?

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 123
Fra  DataWise Skrevet kl. 06:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været selvstændig IT konsulent i 14 år. Har arbejdet alene og i grupper op til 10 personer med andre selvstændige/freelancere

Til mig har dropbox og teams altid været nok. Måske med evernote eller notion oven i. 

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.

Tak for svar. Er der ikke en risiko når to personer har samme fil åben i dropbox og gemmer? Lyder bare meget "lite" med dropbox og dens muligheder. Fx pt skal mig og min partner skrive til hinanden hver gang vi vil  åbne visse filer for at tjekke om den anden har filen åben. Onedrive var til gengæld også lidt besværligt dengang jeg arbejede i et firma med +10 mand. Men vores primære filer/dokumenter dog bare excel, word, powerpoint, pdf

Tak for råd vedr evernote og notion. Det undersøger jeg nærmere :)

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Og forresten har du nogen holdning til onedrive? Jeg synes bare det lyder ret smart, også ift dropbox

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)