Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slikleverandør til udland

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Sep 23
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg vil gerne åbne en slikbutik i udlandet, hvor der ikke findes de kendte slikbutikker med det bland selv slik vi kender fra DK af. Dog er levestandarden rimelig lav her og priserne er meget lave forhold til DK. Så jeg vil høre, om jeg kan finde nogen levenandør i måske Tyrkiet, EU, eller lignende, der har billige priser, hvor det kan betale sig at importere fra?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46461
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lalalalala:
Hej.

Jeg vil gerne åbne en slikbutik i udlandet, hvor der ikke findes de kendte slikbutikker med det bland selv slik vi kender fra DK af. Dog er levestandarden rimelig lav her og priserne er meget lave forhold til DK. Så jeg vil høre, om jeg kan finde nogen levenandør i måske Tyrkiet, EU, eller lignende, der har billige priser, hvor det kan betale sig at importere fra?


Jeg går ud fra, at du har spurgt dig selv indgående, hvad årsagen til at DU fra Danmark af skulle kunne åbne slikbutik i et lavere levestandard land - købe ind til den, og drive den, med overholdelse af DET lands regler. 
Det lyder som noget der kræver man har noget nær total overblik over det internationale slikmarked og præferencer, hvis ikke det skal gå galt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Sep 23
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Tak for svar
Ja, jeg er statsborgere her og er flyttet hertil, så skal skabe et liv her og derfor overvejer jeg mulighederne for at åbne en forretning, herunder en slikbutik, da der ikke findes det i forvejen, som dem vi kender i Danmark.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvilke priser i DK er det tager udgangspunkt i? Husk på at de danske butikspriser både indeholder 25 % moms og punkafgift på 25,97 DKK / kg slik. Så mon ikke de danske slikproducenter kan konkurere når der er tale om eksport.

Husk iøvrigt at at sliksmag variere fra land til land.  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)