Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Crm/salgs system til E-conomic

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa alle

Jeg har i årevis benyttet et egent udviklet CRM/ salgssystem, som er koblet op på e-conomic via API.

Da e-conomic lukker deres lager modul der overvejer jeg hvad vi så skal.

Ska ljeg skiftet økonomi system for at få et bedre lager modul eller hvad skal jeg gøre.

Det jeg har behov for er følgende:

Mine kørende sælgere skal kunne oprettet tilbud og ordre via et salgsmodul som skal sende info direkte ind i det lager system som vi skal benytte sammen med e-conomic.

Ordre som sælgerem vælger skal sendes til kunden skal køre ned i et lager / fragt modul, således at mit lager nemt og hurtigt kan pakke og afsendes ordre.

SÅ skal der være mulighed for at sælgerne laver notater og aftaler i en crm del.

pt. er vores setup følgende: eget udviklet salgsmodul --> E-conomic --> lagerstyring --> fragt label op rettes manuely

Det vi ønsker nu er følgerne
salgs modul/CRM --> lager modul(lagertræk og pakkelister til lageret) --> fragt modul(automatisk oprettelse af fragt labels og følge sedler) --> finans data sendes til E-conomic eller lignende økonomi system.


Vores setup er altså ikke meget anderledes end en webshop, men hvor webshoppen blot er byttet ud med et salgsmodul hvor mine sælgere nemt kan indtaste nyt ordre til en given kunde.

Jeg håber i kan hjælpe da jeg selv er gået lidt kold i at ingen endnu har kunnet helt det som de har påstået at deres systemer kan.

På forhånd tak

Vh
Anders

Tilmeldt 27. Jun 18
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige du stort set kan vælge frit i blandt alle de større cms systemer.
Kravlisten er ret basic, og kan klares standard eller få med ganske få plugins.

Jeg vil anbefale at kigge på Woocommerce, Prestashop, Shopify eller Magento 2.

De har hver især fordele og ulemper, og afhænger af jeres/din forretning og skills.
Samt hvilke ønsker i har for fremtiden.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker at det er bedst at udvide dit nuværende CRM system... Af den grund at der ikke er meget tid tilbage til at implementere et system der kan helt hvad du har brug for: ethvert system du køber i byen vil have begrænsninger og vil have brug for implementering. Dine bedste chance ligger i et selvbygger system. 

Vh Albert

Etisk hacker og programmør.

Tilmeldt 25. Jan 24
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Hvis du stadig har brug for hjælp, er du meget velkommen til at kontakte os.

Vi kan rådgive jer, og eventuelt kan vi skabe en skræddersyet løsning til jer.

Vh

Jonas
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)