Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken løsning- og hvem skal man vælge til Seo og Ad Words?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en mindre service virksomhed og har igennem årene brugt forskellige webbureauer. Alle med samme resultat. Når først blækket er tørt på aftalen, så daler viljen til at yde drastisk.
De gør også alt for at overbevise en om at det kun giver mening hvis man laver en flerårig aftale. Så kan de bedre yde en god service på den lange bane.
Men nu har jeg fået nok af at blive kørt rundt i manegen af den slags firmaer og valgt at lave aftale om løbende at få udført det der skal til og kun betale for det jeg får udført og ikke også for det jeg ikke får udført. Så er spørgsmålet bare hvem man skal kontakte for den slags. Skal det være den samme der laver både Seo og Ad Words eller skal det være to forskellige der er dygtig på hvert deres område. Har i nogen der kan anbefales og hvad gør i selv?
Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan måler du SEO ? og hvordan måler du adwords ? For det kan jo godt være at det du forventer, ikke stemmer overens med hvad det er der faktisk sker.

Så det vigtige spørgsmål her, er hvad er det du måler på ? Placeringer? Brugt beløb i adwords kontra leads du får ind? 

Seo'en er meget svær at måle på, og det er jo ikke ligefrem noget der sker fra dag 1 og så ligger du nummer 1 på samtlige keywords, SEO er en løbende opgave der tager lang tid. Du har vel fået nogle rapporter på arbejdet de har lavet løbende ?

 Jeg siger ikke at jeg er uenig i at der er mange bureauer der bare misbruger pengene og absolut intet positivt laver. Men for at kunne guide dig i den rigtige retning (Helt sikkert os, hos Aboutweb.dk) Så vil jeg gerne vide hvad du faktisk forventer, og hvad du måler på :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)