Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har dummet mig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hammel
Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 62
Fra  www.snobberiet.com Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har på min webshop oprettet nogle produkter til forudbestilling. Varerne afsendes først i december. Jeg er ved en fejl kommet til at hæve pengene for disse ordre. 

Jeg er fuld ud klar over at dette er i strid med god skik, købelov osv. Hvad kan jeg gøre? 

Jeg kan selvfølgelig refundere pengene, men så går ordreren tabt, og jeg kan ikke "Capture" beløbet ved afsendelsen i december? 

Så skal kunden vel ind og bestille på ny?

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre?

Tak! 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 609
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det rigtige at gøre ville være at refundere kunden og meddele at han skal lave en ny ordre. Du kan måske tilbyde en lille rabat for ulejligheden.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Louise.

Det har jeg prøvet mange gange som webshopejer gennem årene.

Den bedste løsning har altid været at ringe og få en snak med kunden om hvad vi gør. Det kan ofte være den bedste løsning at de lader hævningen være, og at du bare sender varerne når de er klar til levering - det er selvfølgelig en tillidssag.

Alternativt kan du tilbyde kunderne at blive krediteret nu, og at du anmoder dem om en mobilepay betaling når du er klar til at sende - forudsat dit firma har Mobilepay.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)