Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telemarketing cases søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 23
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino.

Jeg tænkte at lave et opslag herinde og skyde lidt med spred havl.

Jeg driver til dagligt et salgshus i Kolding. Vi sidder pt. og leverer kunder til et af de større danske elselskaber.

Vi søger en opgave mere til huset da vi har kapacitet til at trække mere end vi gør pt.

Alt har umiddelbart interesse, udover NGO og fundraising.

Vi sidder 10 fuldtids ansatte (inklusiv mig selv) - vi har alle sammen flere års erfaring og leverer resultater, hver dag.

Sidder du/i med et virksomhed gerne vil have flere kunder ind og ønsker at outsource opgaven til nogle der elsker salg, gode dialoger og KPI'er. Så tag endelig fat i mig. Jeg er åben for dialog, både over teams men også på vores fine kontor i Kolding til en kop kaffe, hvis det er en mulighed.

Jeg håber på at høre fra jer.

Mvh.
Rasmus Lauritsen
+45 22 99 10 05
Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan i sælge hjemmesider, webshops og lign udviklingsopgaver og webhosting, er jeg frisk. Hvis i levere no cure no pay services, selvfølgelig med høj provision per solgte produkt

Tilmeldt 30. Oct 23
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas. Det lyder super spændende. Hvordan træffer jeg dig bedst i forehold til en snak om overstående?

Mvh.
Rasmus
Fra København
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 12
Fra  HverdagsAI Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Hvad har i ellers af erfaring? Hvad har i arbejdet med indenfor B2B?

/Jacob

Arbejder på at få gjort AI til en del af hverdagen i flere danske virksomheder. Fokus på praktiske færdigheder istedet for teorien bag! Den del må professorer og PHD'ere tage sig af.  

  

Besøg HverdagsAI Smile Eller se klik direkte til en oversigt over de forskellige AI Kurser

Tilmeldt 30. Oct 23
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob

Tak for din besked.

Af B2B opgaver har vi arbejdet primært med energiaftaler, telefoni samt kommunikations platforme, hjemmesider samt markedsføring og SEO, hosting m.m

Mvh.
Rasmus Lauritsen
Fra København
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 12
Fra  HverdagsAI Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld det sene svar. Det kunne godt være relenvant, men først om en måned. Skriv gerne dirkekte til mig der :) 

Arbejder på at få gjort AI til en del af hverdagen i flere danske virksomheder. Fokus på praktiske færdigheder istedet for teorien bag! Den del må professorer og PHD'ere tage sig af.  

  

Besøg HverdagsAI Smile Eller se klik direkte til en oversigt over de forskellige AI Kurser

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)