Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejelser i forhold til Engelsk LTD selskab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 23
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino

Jeg står i den situation at jeg godt kunne tænke mig at oprette et engelsk LTD firma. Grunden til det er først og fremmest at der er nogen undtagelser og lignende jeg finder attraktive samt kan jeg undgå danske moms forhold. Jeg har derfor søgt hjælp hos et revisor selskab som kunne tilbyde mig hele pakken (Oprettelse af bank konto, Virtuel adresse i England og stiftelse af firmaet.) For at gøre dette skal han have 75000-100000kr er dette en normal prissætning i forhold til denne her ydelse? er der noget jeg måske selv kan stå for? og er der nogen ting jeg skal være obs på ved oprettelse af selskab i England?

På forhånd mange tak

Vh CSJ
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder ret dyrt vil jeg mene. Jeg mener ikke, men er ikke sikker at en adresse må være ren virtuel. helt som i DK skal det være mindst et bemandet sted hvor myndigheder kan få kontakt, men det er muligt det rækker med UK director reg i company house - jeg ved ikke, efter Brexit, om en dansk må være det, tvivler lidt men det ved de der folk givet

Hvad vinder du ved at undgå danske momsforhold -ud over momsen er 20% som standard i UK, men de 5% er så kun fordel ved forbrugersalg og opvejes nu nok af omk til driften i UK kunne jeg frygte men ER UK dit hovedmarked og stort nok, så betaler det sig formentlig fint

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Nov 23
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg handler elektroniske ydelser med folk omkring hele verdenen. Og lige inden for den niche jeg er kan det betale sig betragteligt i forhold til momsen. Har prøvet at undersøge lidt men det er svært at finde noget ikke alt for forældet viden og speciel svært at finde noget efter brexit. Men takker for dit svar. Synes nemlig også de 75000-100000kr lyder af meget.
Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det koster absolut ikke 75K at oprette et LTD + firmaaddresse, det kan gøres for noget der ligner 1000 kr om året, og du kan helt sikkert finde nogen der kan hjælpe dig med at få oprettet en konto til banken også, alternativt en revolut konto som du kan oprette selv.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)