Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en meget træls kunde

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:

Thomas:

BroncofanDK:

At kunder holder igen kan også tit være fordi leverandøren rent faktisk ikke har leveret hvad er aftalt og det er meget, meget typisk ved IT. Websideudvikling er salg af luft og rigtig mange bliver tørret grundigt.

Du bør sikre og aftale hvor I er hver især. Ofte er der 10% I er uenige om som bare ikke er kommunikeret rigtigt.

Telefonen er langt bedre end e-mails til at løse ting!



Men sådan er det ikke her hos os, vi er gået meget langt for kunden, og kunden har løbende godkendt alting. Det er først da kunden selv skulle til at overtage, at der er "opstået" problemer. Vi bruger heldigvis et ticket system, hvor alt er logget og står sort på hvidt med hvad både vi sender ud og kunden svarer tilbage :)

Hvis I er rimelige og har gjort alt ordentligt så kunden ikke har et ben at stå på, så har du vel ikke ret meget brug for råd!



Jooe, for det er første gang vi er udefor at kunden når de skal overtage, at vi står i den her situation, og vi har bygget hjemmesider i +20 år nu, og har aldrig stået i lignende situation hvor kunden vælger at blive tavs, for først at brokke sig når fakturaen sendes ud, for derefter ikke at vil sige hvad det er der er de mener der er galt. :)

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)