For år tilbage stiftede jeg et aps, der kom af forskellige årsager ikke rigtig aktiviteter i selskabet, men selskabet var absolut ikke opgivet. Derfor er det lidt uheldigt, at årsrapporten ikke blev indsendt, hvilket jeg ikke var opmærksom på grund af problemer med Midid/Nemid. Status er, at selskabet blev sendt til tvangsopløsning, jeg skal derfor bruge en godkendt revisor til at godkende ”selskabskapitalen” for at få selskaber genoptaget. En selskabskapital, der skal tilføres kontant. Kan du hjælpe med en godkendt revisor med fair priser, som kan godkende selskabskapitalen og som også fremadrettet kan hjælpe med sparring omkring selskabet. |
Hjens12:Er der nogle Amino brugere, som kan anbefale en god godkendt revisor?
For år tilbage stiftede jeg et aps, der kom af forskellige årsager ikke rigtig aktiviteter i selskabet, men selskabet var absolut ikke opgivet. Derfor er det lidt uheldigt, at årsrapporten ikke blev indsendt, hvilket jeg ikke var opmærksom på grund af problemer med Midid/Nemid.
Status er, at selskabet blev sendt til tvangsopløsning, jeg skal derfor bruge en godkendt revisor til at godkende ”selskabskapitalen” for at få selskaber genoptaget. En selskabskapital, der skal tilføres kontant.
Kan du hjælpe med en godkendt revisor med fair priser, som kan godkende selskabskapitalen og som også fremadrettet kan hjælpe med sparring omkring selskabet.
Prøv: https://tjregnskabsservice.dk/
Det er i øvrigt længe siden at der har været indlæg herfra.