Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Weekendjob i nyt event-koncept i København.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en medarbejder til at tage imod kunderne i mit nystartede event-sted "TrainGamia" på Lergravsvej i København S.

Der vil til at starte med være åbent lørdag og søndag fra 11 til 17.

TrainGamia er et nyt event koncept, hvor gæsterne kan spille et avanceret computerspil, som foregår ved hjælp at modeltog.

Jeg har brug for en medarbejder i receptionen til at tage imod gæsterne, forklare om konceptet og tage imod betaling. Det svarer sikkert lidt til at arbejde i et Escape Room eller et Bowlingcenter (men uden oprydning og sure sokker ;-) ). 

Da jeg gerne vil have at mine gæster får en fantastisk oplevelse fra start til slut, så er det meget vigtigt at du har en positiv udstråling og brænder for at give folk den bedst mulige oplevelse. De besøgende vil både være børnefamilier, folk der kan lide at game og turister.  Du skal derfor helst kunne tale både dansk og engelsk. 

Selvom du måske ikke kan arbejde hver lørdag og søndag, så vil jeg gerne høre fra dig, da jeg også har brug for afløsere i tilfælde af sygdom.

Mvh Dominik

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 03:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dominik,

Det lyder spændende - prøv at slå det op herinde også : https://www.facebook.com/groups/ledigejobsikbh

Mvh.

Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 06:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for den gode idee. En anden gruppe jeg havde fundet på FB var fuld af useriøse opslag, men denne ser lovende ud.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Som ansat i jernbanebranchen lyder det spændende. (Ikke arbejdet, har jeg ikke tid til), men det du starter op. Men der står jo ikke meget på hjemmesiden endnu. Kan du løfte sløret lidt for hvad det går ud på? Eller må man bare vente til hjemmesiden fortæller mere. 

MVH
Hans

Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for interessen - der kommer mere info på siden om et par uger :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)