Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økonomi system

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, Jeg skrev indlægget, da jeg er ignorant på området, men KUN ønsker en logisk tilgang til økonomisystemet. Jeg har læst én af dine bøger hvor du netop pointerer at det skal logisk og mit ord - sammenhængende. Jeres system i Visma er som sådan ok, men hvis du er gået i dybden af jeres "nye" Rackbeat ved jeg, du ville give mig ret. Systemet er simpelthen ikke logisk. Endvidere er supporten lang tid om at svare, hvis der bliver svaret - flere ved reelt ikke hvordan det fungerer. Når du så sammensætter det med undertegnede, er der dømt panik og utilfredshed. For mig og mit personale er TID lig med PENGE. Der er ikke penge i at forstå et system der ikke fungerer. Tak for din generelle opfattelse af flere emner i dagligdagen - en fornøjelse.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

IEL:

Hej Martin, Jeg skrev indlægget, da jeg er ignorant på området, men KUN ønsker en logisk tilgang til økonomisystemet. Jeg har læst én af dine bøger hvor du netop pointerer at det skal logisk og mit ord - sammenhængende. Jeres system i Visma er som sådan ok, men hvis du er gået i dybden af jeres "nye" Rackbeat ved jeg, du ville give mig ret. Systemet er simpelthen ikke logisk. Endvidere er supporten lang tid om at svare, hvis der bliver svaret - flere ved reelt ikke hvordan det fungerer. Når du så sammensætter det med undertegnede, er der dømt panik og utilfredshed. For mig og mit personale er TID lig med PENGE. Der er ikke penge i at forstå et system der ikke fungerer. Tak for din generelle opfattelse af flere emner i dagligdagen - en fornøjelse.



Tak for din feedback.
Nu var indlægger vedrørende Dinero og ikke Economic :-)
Jeg har ikke selv prøvet Rackbeat og kan derfor ikke rigtig kommentere på det.
Rackbeat er startet af gamle economic-folk der var trætte at det modul Economic havde indbygget og som fik meget kritik af kundernderne.
Derfor byggede de en ny virksomhed omkring det og de fik mange glade kunder.
Visma købte dem så og nu udfaser vi det gamle udskældte modul.
Jeg er ked af at høre at du ikke er glad for det, men jeg håber med tiden at det bliver en god succes for de fleste kunder.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbagemeldingen. Ja, vi håber også som virksomhed at det bliver bedre, men kan allerede se nu at Rackbeat ikke er logisk sat op. God arbejdsdag herfra.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal man huske, at folk bliver "tvunget" over på en ny løsning, som de ikke kender og er der noget folk ikke kan lide, så er det nyt. Så jeg vil tro at meget "surhed" bunder i netop det.
Jeg håber at alt løser sig på sigt.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er Unicontas bedømmelser så elendige på trustpilot?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)