Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger transport / kurer firma i København til Samarbejde

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa med aminoer.

For at holde det i iværksætter ånden prøver jeg lige mit opslag her også:

3XWilhelmsen Århus søger transport partner i København til samarbejde mellem de 2 byer.

Da vi har mange kunder i Århus der dagligt sender pakker til københavn, søger vi nu en partner i København der har samme problemstilling, ideen er at oprette en fast liniebils service, hvor der dagligt bliver kørt pakker mellem disse 2 byer, med stop i fredericia, odense og slagelse på vejen.

Kravet til vognmanden er en brobil, og selvfølgelig et kunde klientel der ofte sender pakker mod Århus.

Vi har p.t uden reklame for produktet ca. 30 leveringer til København pr uge, men potientialet er meget størrer, når vi går igang med lidt reklame til vores nuværende kunder.

Vores tilbud skal gå på en bedre pris end dem der allerede udbyder dette, og vi skal selvfølgelig have den samme pris struktur de 2 virksomheder i mellem.

Planen er at udvide servicen til at inkludere følgende byer inden for 2-3 mdr:

Ålborg - Vejle - Esbjerg - Padborg ( måske flensborg ) - odense - nyborg - Slagelse - Roskilde - København - Malmø.

Så folk derfra må også gerne kontakte mig da vi har pakker til det meste af landet på daglig basis.

Kontakt mig på info@3xwilhelmsen.dk og lad os få en lille snak om vores muligheder.

Ser frem til at høre fra dig.

 

Tilmeldt 6. Nov 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har 7-års erfaring inden for transportbranchen, har bl.a. været selvstændig vognmand i flere år, har haft flere ansatte og vognmænd under mig, så kan sige jeg har godt kendskab til distribution, kurerkørsel & transport mm.!

Jeg er nu startet op for mig selv, så  har ingen ansatte, da det bestem ikke var nogen succes.

Er Elitebelist og har ingen klip i kørekortet:-)

Jeg er interesseret i alle former for Transportopgaver A-Z, jeg er aldrig syg og overarbejde, ekstra-/weekend- kørsel er for mig heller intet problem. Kører på så længe det måtte kræves:-)

Jeg kan stille med næsten ny 5-pallers kassevogn m./lift fra år 2007(kun kørt 98.000km.), som er lige under 6meter lang.!billig over bro´en/færge)                                                                 Har Palleløfter, Sækkevogn, Tæpper, Spændestropper & div. Udstyr. Lift kan tage 500kg. og bilen lidt over 1,5ton.

Jeg har tidligere kørt med stort set alt fra A-Z, bl.a. pakkedistribution, paller, møbler, aviser, IT-udstyr, hospitaler, mad & fødevarer, ja selv flytninger lige fra Private- til Erhvervs- & Specialflytninger.

Stiller gerne til en personlig samtale, er også sikker på jeg vil være en af de billigste.!

Har du/I et tilbud fra en vognmand underbyder Slagelse Transport det gerne, hvis muligt.!

På forhånd tak!
mvh. Thomas Peter Hansen
Slagelse Transport
Krænkerupvej 66, Havrebjerg
4200 Slagelse
Tlf.: 28109737
e-mail: SlagelseTransport@hansen.dk 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)