Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken payment gateway?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fellow Aminoer :)

Jeg er ved at støbe en hjemmeside sammen, og skal i den forbindelse have valgt en payment gateway... Har i nogle i kan anbefale, og hvilke kriterier spiller ind?

Den bedste sammenligning jeg kan lave er med danske poker betting sites. Dog hvor man sætter 50,- ind og spiller for dem hver gang...

Dvs jeg forventer en masse små transaktioner af 50,- og alle sammen via Mobilepay

Forsigtigt bud mellem 500 - 1000 transaktioner om mdr. til at starte med.

Der må være nogle der er mere favorable end andre med det "niche behov" jeg har?

Skriv gerne hvis jeg skal uddybe noget mere for et ordentligt svar.

Er blevet anbefalet følgende indtil videre.

Stripe, Zettle, Nets via teller samt Clearhaus.

/Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 06:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg bruger selv OnPay fra DanDomain. Jeg er farvet, bevares, for jeg arbejdede der i 6 år. Men selv efter jeg er stoppet og skulle vælge en betalingsgateway, valgte jeg OnPay.

Det gjorde jeg fordi:

 - Det er det billigste, jeg kunne finde
 - Der er et super API at arbejde med ift. integrationer
 - Det er klippe-stabilt

Derudover dansk telefonsupport, hvis du får brug for det. 

OnPay er en af de få gateways tilbage, som ikke er "gift" med en indløser. Dvs. du kan frit vælge hvilken indløser der kører inde bagved. Det får du nok brug for, hvis du skal lave gambling-lignende aktiviteter, da de fleste indløsere ikke vil røre det med en ildtang. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 52
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg vil meget gerne hjælpe dig. Vi har netop overtage ePay (epay.dk) igen, og vi kan sagtens hjælpe dig i gang med at modtage online betalinger. 

Med venlig hilsen
Morten Gulstad 

Med venlig hilsen
Morten Lanng - ePay / Payment Solutions - www.ePay.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Jul 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Vi har gode erfaringer med at bruge både Quickpay og Stripe som betalingsgateway. 

Stripe har nok nogle flere muligheder, hvor Quickpay til gengæld har et simplere API. De har begge nogle fine interfaces hvor man kan følge med hvad der sker i maven på systemet....

Mvh.

Karsten Olsen

https://www.sanocast.dk/programmering/net-udvikler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)