Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unge iværksætter drømme

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 24
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har længe gået med en drøm om at blive iværksætter. Jeg har en vision og en plan for den virksomhed, jeg drømmer om at starte. Jeg er desværre ikke fyldt 18 endnu, og det syntes at være et kæmpe benspænd. Er der nogen der ved, hvordan man som mindreårig starter en virksomhed uden at sende ens forældre i gæld?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Sarah123:
Jeg har længe gået med en drøm om at blive iværksætter. Jeg har en vision og en plan for den virksomhed, jeg drømmer om at starte. Jeg er desværre ikke fyldt 18 endnu, og det syntes at være et kæmpe benspænd. Er der nogen der ved, hvordan man som mindreårig starter en virksomhed uden at sende ens forældre i gæld?

Man lader være med at optage gæld. Man kan ikke gøre det uden dispensation uden forældrene hæfter for alt - gæld og skat og alt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 06:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg startede selv som 17-årig. Dengang skulle min mor (som John også skriver) stå på det hele og også hæfte for tingene. Da jeg blev 18, blev det hele overdraget til mig selv. 

Den letteste måde at undgå at gældsætte sig selv og andre er, at man ikke optager gæld 😊

Start med de midler, du har, og byg langsomt på derfra. Tjen penge, før end du bruger dem. Test en masse, lær en masse. Men hav hele tiden et øje på økonomien. Især hvis dine forældre er med til at hæfte for den. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)