Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Transport planning system/app

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Sydals
Tilmeldt 11. Feb 24
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Søger et transport planning system/app.

Udgangspunkt.
P.t. 4 lastbiler skal hver dag ud til kunder (fordelt på et kunde grundlag på 1.800 kunder), med palle vare og enkelte pakker. Alt sammen naturligvis på den mest hensigtsmæssige måde.
Varer grupper er hovedsagligt reservedele og tilbehør indenfor stålindustri, alm. håndværk og vvs.

Håber nogen kan henvise til et system (pc og mobil baseret), de kan anbefale.
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Der findes nok mange systemer som kan klare dette.

Jeg har hjulpet et vognmandsfirma med 15 biler med at gå fra manuelle køresedler over til digitale køresedler.

De bruger dette https://www.gocanvas.com/ som er et modul opbygget app system hvor chafføren tilgår systemet via mobilen mens kørsels lederen godkender og retter hvis det er nødvendigt, inden det bliver importeret til økonomi system.

Jeg er ikke forhandler af systemet, har kun ydet ekstern support og lavet appen ud fra deres ønsker.

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Sydals
Tilmeldt 11. Feb 24
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Interessant:-)
Nu skulle der som sådan ikke komme nogen rettelser i løbet af dagen, men ja man ved jo aldrig

Ja du har nok ret, der findes nok et hav af systemer, det er så bare lige hvilket eller hvilke man skal starte med at se på/evt. teste.

Takker i første om gang.
Kikker lige på det gocanvas.
Fra Sydals
Tilmeldt 11. Feb 24
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmmm umiddelbart synes jeg ikke, at gocanvas understøtter det behov jeg efterspørger, nærmest nok det modsatte (alt andet).
Ud fra deres ellers så fine intro “prøv demo” m.m., fandt jeg ingen valg mulighed eller løsning der handler om Transport planning.
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvad der findes af demo, men de har flere forskellige apps i gang. 

Men, som sagt så hjælper jeg en vognmand med 16 brugere og som har blandet kørsel.

Man kan enten oprette kørslen centralt i systemet og sende den ud til chafføren, eller lade chafføren selv oprette kørslen.

Alle biler og lasttyper er oprettet, når kørslen er udført kommer den til lederen som tjekker den og godkender, herefter er den klar til fakturering

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 25. Jan 24
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Per,

Hvis du stadig ikke har fundet en løsning, står vi klar til at hjælpe dig med at udarbejde en skræddersyet løsning.

Du er mere end velkommen til at tage en gratis og uforpligtende snak med os.

Du kan læse mere om os på sanocast.dk
Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har udviklet et komplet system til flyttefirmaer (bliver brugt af et af Danmarks største), og vil gerne gerne udvide det til at have mere funktionalitet til netop transport branchen.

Så der er allerede funktionalitet til bl.a. ruter/ture med handlinger på de enkelte adresser samt andre områder som GPS tracking og skadehåndtering.

Hvis du kunne se ideen i at tage udgangspunkt i sådan et og så få tilføjet hvad I måtte mangle, er jeg helt klar på at tage en snak om jeres behov og hvordan vi måske ville kunne løse dem :)

Fra Sydals
Tilmeldt 11. Feb 24
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kunne lyde interessant, skal lige have alle med i “huset”.
Fra Sydals
Tilmeldt 11. Feb 24
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm ja som jeg har svaret andre, skal lige have vendt her hos os først.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)