Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virtuel adresse

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg håber nogen kan hjælpe mig. Jeg er igang med at starte en virksomhed, med Fysiske produkter som skal sendes. Jeg har i starten tænkt mig at gøre det hjemme fra men skal bruge en virtuel adresse da jeg helst vil blande min privatbolig uden om, og så det også fremstår mere professionelt.

da det er fysiske produkter kan kunderne jo også returnere dem. Er der nogle som ved hvilken retur adresse jeg skal skrive på min hjemmeside? (Hvis jeg ikke skal have min egen adresse der) og Er der nogle som kan anbefale et sted som både tilbyder adresseservice og modtagelse af pakker (og ikke kun post) som ikke er alt for dyrt månedligt, eller andre alternativer..

tak på forhånd!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har svært ved at se et lagerhotel være spor mere proff end om du har firma hjemme. Det er der mange der har - Jeg synes du får en ekstra omk og mere besvær men søg lagerhotel - Det er absolut ikke gratis (og heller ikke virtuelt som jo ikke er fysisk, så du leder efter alt andet end virtuel  et regulært lagerhotel
Har du tid og plads, ville jeg holde det hjemme

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske en postboks igennem Postnord eller en virtuel adresse på et kontorhotel?

Tilmeldt 18. Oct 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar. jeg bor til leje, og det er ikke lovligt at have varelager Her, eller sende varer ud Ifølge deres regler. CVR i sig selv er okay. så jeg er uanset nødt til at finde på noget andet og så billigt som muligt..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Emilie:

Tak for dit svar. jeg bor til leje, og det er ikke lovligt at have varelager Her, eller sende varer ud Ifølge deres regler. CVR i sig selv er okay. så jeg er uanset nødt til at finde på noget andet og så billigt som muligt..

ja det er jo så en helt anden sag. Så mangler du et lagerhotel - (eller forældre eller venner med plads) - det er så ikke spor virtuelt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Feb 24
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Emilie

Ud over beskyttelse af privatlivet, som er en rigtig god grund til ikke at benytte privatadressen, så ved mange ikke at de fleste almennyttige boligselskaber (såfremt du bor i et af dem) såsom AAB, AKB, Almenbo, Frederiksberg Forenede Boligselskaber, FSB, KAB, Lejerbo, SAB, VIBO m. fl. IKKE tillader nogen former for erhverv i deres udlejningsboliger uden tilladelse, og at dette kan medføre opsigelse af lejemålet med henvisning til Almenlejelovens § 79.

Et virtuelt kontor/virtuel adresse er et sted hvor du, efter registrering og betaling, får lov til at benytte adressen til dit firma, og du får så fremsendt eller scannet evt. post. Man benytter typisk et virtuelt kontor hvis man gerne vil have en lidt mere attraktiv adresse, hvor der f.eks. står Enellerandenvej 21 fremfor Frederiksborgvej 31, 3-th.

En adresseservice indeholder ovenstående, men tilbyder så også ofte lån af fysisk kontor, telefonpasning, og andre ting.

Dette er et eksempel på et firma (lidt dyrt) der tilbyder virtuel kontor og adresseservice, men IKKE pakker: kontorservice.dk

Et sted hvor du derimod kan det hele i en og samme løsning, inkl. håndtering af pakker, kaldes typisk et kontorhotel eller et lagerhotel, og et eks. er mbedenmark.dk, de kan både sende og modtage pakker for dig, og de kan også tilbyde en virtuel adresse.

Et andet eksempel er cityaddress.dk, der kan også modtages pakker op til målene 17 x 30 x 10,5 cm.

Når du ansøger skal du typisk udlevere en kopi af dit pas/kørekort og sygesikringsbevis (husk at udstrege de sidste 4 tal og undlad at sende dette i ren tekst over email, benyt kryptering).

Jeg tror ikke du får nogle konkrete anbefalinger fra amino, men brug en søgemaskine og se hvad du kan finde, og kig på trustpilot og se om der er mange der skriver dårligt om det sted du evt. finder.

Desværre er de fleste steder lidt dyre, men de er ofte til at forhandle med, så du skal ikke tage den pris der står som skåret i sten. Kontakt dem og beskriv dine behov, så kan du ofte opnå et særtilbud skræddersyet til dig. Det er også muligt at et sted der normalt ikke modtager pakker gerne vil gøre en undtagelse for dig, hvis det ikke er særlig tit. Du kan f.eks. prøve at kontakte kontorservice.dk og snakke med dem.

Jeg håber du finder en god løsning!

De bedste hilsner herfra

PS: Jeg har INGEN forbindelse til de virksomheder jeg linker til i ovenstående, det er blot nogle af dem jeg selv er stødt på i relation til søgning efter et virtuelt kontor.
Tilmeldt 17. Feb 24
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

To andre steder som jeg har set andre anbefale er symbion.dk og regus.dk.

Fra PC REPARATION I KØBENHAVN
Tilmeldt 7. Apr 23
Indlæg ialt: 31
Fra  PC Service Center Rødovre Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke blot en ekstra udgift? 

Jeg kan love dig at størstedelen af dine kunder er ligeglade med hvilken adresse der står på hjemmesiden. Så længe du leverer gode produkter og adressen er i DK. 

Hvis du derimod ikke må drive virksomhed fra din adresse, kan du spørge noget familie? 

Dette skal blot ses som et hurtigt råd, da vi iværksættere tit ender med at bruge en masse penge på ligegyldige ting, frem for selve produktet. Det er trods alt det vigtigste :-) 

PC SERVICE CENTER - EKSPRES REPARATION AF PC & MAC

6 computerværksteder fordelt i København & Nordsjælland Smile

Vi udfører alt indenfor reparation af computer .

Vi tilbyder mac reparation på 1 time.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)