Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny forretning for under 50.000 kr omsætning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra odder
Tilmeldt 14. Mar 24
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Mit navn er Niels. Mig og min ven Bertram vil meget gerne starte en virksomhed, som skal køre i løbet af forår og sommermånederne, inden vi skal på efterskole. Jeg er 16 og min ven er 15 og vi er i tvivl om hvilke regler der er, for at oprette en virksomhed som ikke omsætter for mere ind 50.000 kr om året.
Fra Odder
Tilmeldt 5. Dec 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide

Men til at starte med skal i nå at blive 18 år og det bliver jo lidt svært. så det er jeres forældre. der skal på banen. mere ved jeg ikke.

Men der skal nok være mange der gider at svare dig.

held og lykke. /Michael  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Stoldt Gregersen:
Mit navn er Niels. Mig og min ven Bertram vil meget gerne starte en virksomhed, som skal køre i løbet af forår og sommermånederne, inden vi skal på efterskole. Jeg er 16 og min ven er 15 og vi er i tvivl om hvilke regler der er, for at oprette en virksomhed som ikke omsætter for mere ind 50.000 kr om året.

de 50 t har alene med moms at gøre. I må slet ikke optræde som virksomhed før I enten er 18 eller har fået dispensation fra familieretshuset
I må nemlig ikke indgå bindende aftaler, risikere gæld osv, før I er 18, det er en beskyttelse I har faktisk

http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/starte-virksomhed-som-umyndig.html

Ellers må en af forældrene tage det på sig

Det er IKKE en god ide med 2 sammen, for der får I helt sikkert ikke dispensation, da 2 sammen, uanset CVR eller ikke, er et I/S som gør at kreditorer kan gå efter kun den ene af jer efter alle penge

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)