Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbedspartner firma snyder os med udbetalinger

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vi er en restauration branche, som gik ind i aftalen med en POS kasse aparat firma, hvor vi har aftalt at de lave webshop til os, så kunder har mulighed for online bestiling. Følgende var aftalt, godkendt på e-mail:

De skriver: Vi lovede et tilbud på vores løsning i din forretning. 

Lige for kort at nævne hvad vi reelt tilbyder jer, er det:

  • Kassesystem software
  • Takeaway modul med online betalinger 
  • Opsætning af køkkenprint 
  • Opsætning af menukort & billeder

Din pris for softwaren vil være: 0 kr/ månedligt og 3 kr. pr. Transaktion på dit takeaway system. Og det har jeg godkendt. Det er det eneste vi har mellem os.

Efter 7-8 måneder ligger jeg mærk til at der er noget galt og vi får ikke udbetalt det beløb, som vi sælger for gennem Webshoppen. Siden da forsøger jeg at kontakte dem på mail og telefon, men de ignorer alle henvendelser og eller booker et møde, men kommer de ikke til online møde. De er nogle Tyrker/Kurder herkomst og ved ikke, hvordan kan vi får dem til at lave et stk. regnskab med os. Det drejer sig om ca. 8-10000kr som vi mener de har taget for meget.

Jeg har drøftet sagen med en advokat, han mener beløbet er for lille i forhold til omkostninger at køre en retsag. Men come on, det er jo ikke fair og snyde. Hvad kan vi gør...?  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

advokaten har nok ret i, at I ender med større tab ved at køre en sag, end ved at æde det tab I nu føler, men hvis din retfærdighedssans siger, at du vil have penge retur, så må du jo køre en sag, velvidende, at det ikke nødvendigvis fører til noget godt økonomisk samlet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mange tak John. 
Der er nogen som siger man også kan selv stævne og det koster 5-600kr.

Jeg ønsker bare et stk. regnskab og dialog, men de flygter fra enhver form for kommunikation. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Sharifpat:

Mange tak John. 
Der er nogen som siger man også kan selv stævne og det koster 5-600kr.

Jeg ønsker bare et stk. regnskab og dialog, men de flygter fra enhver form for kommunikation. 

ja  - men jeg vil mene selv en småsag vil være vanvittig uden en advokat på din side her + den let deles - eller sågar tabes

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Når jeg tænker, hvad skal en advokat gør… Jeg har kontrakt og hans udbetalinger i hånden. Dem luger foran domme, mere er der ikke i den. 
Vi kopier ko næsten det hele fra Amerikanerne og sådan så små sager skal også løses på samme måde, hvor parter står frem, anklager læser sin sag og de forsvarer sig. Dommeren tage beslutning.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Sharifpat:

Når jeg tænker, hvad skal en advokat gør… Jeg har kontrakt og hans udbetalinger i hånden. Dem luger foran domme, mere er der ikke i den. 
Vi kopier ko næsten det hele fra Amerikanerne og sådan så små sager skal også løses på samme måde, hvor parter står frem, anklager læser sin sag og de forsvarer sig. Dommeren tage beslutning.

det gør du så bare - meld tilbage hvordan det gik - du vil blive overrasket når du står i retten og modparten har en forberedt advokat med

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I en småsag krav op til 100.000 kr. er retsafgiften 750 kr. og ellers 1.500 kr. i retsafgift

Du kan sagtens køre sagen selv du kan få vejledning på www.domstol.dk

J
eg kørte selv en både i byretten og Østre Landsret. Og hovedstolen var på 11.900 kr. Og jeg vandt den 100 % med 3 dommeres accept

Og alligevel måtte vi også en tur rundt med udkørende inkasso 

Ellers køre den hos Dansk Inkasso og ikke Danske Inkasso.

Eller skriv til undertegnede på mail info@raad-mal.dk  eller tilf.nr. 29 26 36 96.

Krav på optil 50.000 kr. er netop smådagsprocessen. Og netop beregnet til at man selv kører disse. Og med støtte i www.domstol.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mange tak for fin hjælp og vejledning. Det er netop den vejledning jeg var ud på. Jeg holder dig opdateret. 
vh

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for orientering. Og held og lykke. Du har gode chancer.
Det at få en advokat, er ingen garanti.
Det kan være en med interesser/speciale i socialret, tvangsfjernelse af børn m.m.
Det er altid den enkelte dommer i byretten der bestemmer. Og en egen chancer er et hug i Landsretten. Med sidste mulighed i EU Menneskehedsrettigher ;) 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har en god og brugbar dokumentation, hvor sagen er åbenlys, vil jeg godt kunne føre sagen for dig for et fair beløb...

Men det kræver, at arbejdsmængden ikke bliver enorm, hvilket hurtigt er tilfældet i sager.

Kontakt mig via www.not-allowed.dk 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)