Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger administrator til start up virksomhed / der vil investere sin tid.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København SV.
Tilmeldt 9. May 24
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Mit Navn er Torben. Jeg sad en dag og fik en ide til en App. selv syntes jeg at, det er en rigtig god ide og jeg har ikke rigtig hørt noget negativt om denne.
Jeg har nu investeret i appen til IOS og Android og jeg er igang med at teste denne inden den kommer i app/playstore. Teste og få ideer er jeg rigtig god til. skulle gerne komme her i Maj 24, samt et launch party i uge 42 24.
Men, jeg er ikke forretningsmand, sælger og det der hører til.
Jeg søger en der vil tage dette ansvar på sig. det der kommer til at mangle i Appen, er Data, denne data skal ud og hentes i byen, eller den skal tastes ind, når vi bliver flere skal du styre lønninger og alt det der administrative.
det er et stort arbejde, hvis det skal tastes ind, men hvis man kan forhandle nogle gode aftaler hjem, kan dette lette arbejdet en del. Der er mange måder at tjene penge på, men kan ikke overskue hvad der er den bedste måde, her mangler jeg en at spare disse forslag med.
Du skal stå for driften af butikken, jeg tilbyder dig en del af det hele, og du kan investere med din tid. du behøver ikke have penge op af lommen. men kan heller ikke forvente at jeg betaler dig.
Du skal have en computer PC (ikke netbrædt) og gerne en iphone og en android telefon, du kan arbejde hjemmefra, også må vi tage den derfra. Når det bliver en succes og vi skal udvide, kan kontor komme på tale, samt at udvide til udlandet med franchise eller også skal vi/du selv stå for det.
Kontakt mig her. Helst ikke på telefon, der skal jeg nok ringe til dig....

Jeg arbejder på Nordsøen og har tænkt mig at fortsætte med dette, du kan sætte mig til forskellige opgaver, men primært vil jeg have lov at stå for det tekniske i appen og videre udviklingen af denne.

Håber at høre fra dig der har den rigtige interresse i at være med til at starte noget stort.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46502
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kreateam.dk:
Du skal stå for driften af butikken, jeg tilbyder dig en del af det hele, og du kan investere med din tid. du behøver ikke have penge op af lommen. men kan heller ikke forvente at jeg betaler dig.


Du skal jo bare vide, at du ikke bare kan give en anden person halvdel af noget der kan have værdi, uden du indberetter det som løn til skat. Jeg kan derfor ikke helt se, hvordan nogen skulle kunne lave noget der ligner en del tid (fuld/halv?) gratis. Skal det være for at få andel i gevinster, så skal du også lønne personen og så sælge anparter . og her skal du jo have et ApS da du ikke kan sælge anparter af en personlig virksomhed

Du er sikkert langt med App osv - men bør bruge lidt penge på at få sat noget op, som rent faktisk kan fungere, for en der skal ind og lave en masse arbejde - hvorledes personen får medejerskab, hvornår osv - og så skal du arbejdsgiverregistreres og have lovpligtig arbejdsskadeforsikring for personen som vil ses som ansat - uanset hvad du planlægger - med mindre i laver et fælles - solidarisk personlig hæftende I/S

bare godt råd

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København SV.
Tilmeldt 9. May 24
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er alle de ting, som den person jeg søger skal være med til.

Tilmeldt 23. Oct 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben,

Det lyder spændende. Jeg vil gerne høre nærmere om appens område. Så kan jeg bedre bedømme om det er noget jeg kan hjælpe med.

- Søren

Fra København SV.
Tilmeldt 9. May 24
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
appen er et værktøj til at få så meget ud af de penge du bruger.
Jeg ved ikke om det er et svar på dit spørgsmål.
Hvis du vil have mere konkrete oplysninger, så skal vi aftale et møde.
Tilmeldt 23. Oct 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os tage en snak :)

Fra København SV.
Tilmeldt 9. May 24
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg er på Nordsøen og kommer hjem onsdag aften, Bor i københavn. Jeg rejser søndag og kommer hjem d. 5 juni og rejser igen d. 9 til Bergen. min mail er torben@kreateam.dk jeg er lidt svær på telefonen når jeg er her.

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)