Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende kapital til App ide + (Spørgsmål om fortrolighed ved pitch)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 24
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg går på nuværende tidspunkt, og brænder efter at realiserer en ide til en app, som jeg længe har arbejdet på.
Selve problemstillingen er så, at jeg mangler kapital til at fuldfører ideen. - jeg har prøvet at skrive rundt til flere investeringsselskaber, eks. "Dotcom Capital". Problemet der opstår når jeg skriver til investeringsselskaberne, er mit spørgsmål om fortrolighed. Da jeg selvfølgelig ikke vil have at ideen bliver snuppet, spørger jeg virksomhederne om de evt. kunne underskrive en NDA. - De fleste investeringsselskaber svarer dog nej til spørgsmålet.

Mit spørgsmål er derfor, om det er urealistisk at få et investeringsselskab til at underskrive en fortrolighedsaftale, eller om jeg bare har taget fat i de forkerte.
Og hvis det er tilfældet, at jeg har taget fat i det forkerte, hvilke investeringsselskaber, eller personer, vil så være de rette at tage fat i?

Tak på forhånd!
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46522
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

HVER dag på dif facebook fora er der nogen der har ide til ny app og skal bruge penge - og det går 99,9% galt

Det flyver med idder og de er INTET værd generelt, før idemageren sætter dem i verden. Du er nødt til at gå i banken, lendino, mor, far og hjvermand, og låne det du skal bruge, og SÅ udgikle og SÅ kan den være rigtigt meget værd

Ingen normal vil underskrive ikke at bruge noget de ikke ved hvad er, for ved de det, er det for sent at underskrive. De kunne have ideen selv eller noget der ligner kunne komme dagen efter, som de hellere ville.

Eksekvering er kodeordet-  den skal ud i verden før den er penge værd ideen (i 99% af alle fald)

god vind med det - skaf de nødvendigive midler selv uden investor, er mit råd

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)