Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpel hjemmeside søges

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg vil anbefale dig og tage den billigste løsning hvis du har god tid.

 Sørg for og holde din leverandør i kort snor. "pisk eller gulerod" er underordnet.

 Men du kan f.eks. love en bonus på 50% for og levere til tiden og en bonus på 50% hvis du er 100% tilfreds med designet. 

 

Der er mange folk derude der kan levere den side du vil have - og de vil gerne slås om dig.


Der går nok ikke så lang tid til der kommer en eller flere af de "store IT-fisk" ind i tråden og siger at det ikke kan laves "ordentligt" for under 50.000kr ! :) 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jørgen Olsen:

Hej. Jeg vil anbefale dig og tage den billigste løsning hvis du har god tid.

 Sørg for og holde din leverandør i kort snor. "pisk eller gulerod" er underordnet.

 Men du kan f.eks. love en bonus på 50% for og levere til tiden og en bonus på 50% hvis du er 100% tilfreds med designet. 

 

Der er mange folk derude der kan levere den side du vil have - og de vil gerne slås om dig.


Der går nok ikke så lang tid til der kommer en eller flere af de "store IT-fisk" ind i tråden og siger at det ikke kan laves "ordentligt" for under 50.000kr ! :) 

God tid ?

En levering på 3-4 dage, kunden betaler når siden er færdig, det bliver vel ikke bedre ?

 

 

Enig i der snart kommer og siger, det koster en 5 cifret tal Smile 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Granholm IT. Umiddelbart vil jeg nu godt anbefale dit tilbud ! :) Når jeg siger god tid er det fordi selvstændige virksomheder som ikke får mere end hvad godt er kun er middelmådigt motiverede - dvs at det kræver en vis rygrad og overholde deadlines og der er mange skarnsunger derude hvad det angår.

Venlige hilsner

Jørgen Olsen 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil sige det ofte kommer an på kunden også. De vil oftest selv lave lidt, derfor skal jeg til tider vente.... Troede kun det var håndværkere man skulle lave sådanne aftaler med...

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej RAsmus,

Det kan gøres meget billigere!

Prøv selv at rode lidt med Weebly..

Det er et ret flot look man kan få ud af det, det koster ingen ting, og du kan få dit domain koblet på...

Kig på det og send mig en PM hvis der er noget du skal bruge hjælp med..  

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

#1

Desværre kan jeg ikke tilbyde dig noget fansy CMS system. Men det jeg kan tilbyde, er et billigt design skåret i html. Det kan du så selv sidde og lege med i f.eks. programmer som frontpage, webwriter eller dreamweaver.

 Pga. manglende system, kan jeg selvfølgelig også gøre det til en pris under de 2000 kr. 

 

---- 

Jeg må ærligt give Gadensgaard ret i at et design bygget op på templates, er langt fra unikt. Unikt bliver skabt af et godt samarbejde mellem sælger og køber.

 

 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)