Jeg søger en effektiv, innovativ og idérig web-udvikler eller en anden interessant/ekspert, der kan ændre, oprette og designe en hjemmeside for undertegnede
Jeg har en drøm om at stifte en forestående virksomhed: GRESSPADEL, der er målrettet bl.a. virksomheder og organisationer og deres respektive medarbejdere samt målrettet børn inkluderende padel og fællesskab.
Jeg har ikke billeder af ovenstående GRESSPADEL-events endnu, da jeg pt dd ikke har afviklet et GRESSPADEL-event.
Jeg har ikke udarbejdet et GRESSPADEL-logo, et GRESSPADEL-figurmærke og et GRESSPADEL-lydmærke til min hjemmeside, men jeg har flere kreative ideer.
Jeg ønsker at hyre en effektiv, innovativ og idérig web-udvikler eller en anden interessant/ekspert, der kan ændre, oprette og designe ovenstående hjemmeside samt kreere et GRESSPADEL-logo, et GRESSPADEL-figurmærke og et GRESSPADEL-lydmærke.
Hvis du mener, at du er den rette til ovenstående job / et forestående samarbejde, så kontakt mig og lad os eventuelt aftale et møde vedrørende ovenstående samt tidsramme og pris.
Jeg kan måske hjælpe. Jeg laver hjemmesider fra bunden, og enkelte gange også hjemmesider ud fra en designskabelon valgt af kunden. Jeg kan tilpasse alverdens funktioner så din hjemmeside opfylder dine krav - booking, shops osv... Og jeg drifter flere websites og weshops for mine kunder.