Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af billetsalgsside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´s

Jeg står overfor et projekt hvor jeg skal starte et firma som skal drive en billetside svarende til billetnet, billetzonen osv.

I den anledning kunne jeg godt være interesseret i, at få nogle til at kode systemet for mig. 

Jeg har tidligere lavet en række hjemmesider, så alt design, layout mv. sørger jeg selv for. Men jeg skal have en til at programmere systemet bag. Altså den database som skal styrer købet af billetterne, tildeling af billetterne til kunderne osv. ud fra de specs de enkelte arrangementer har (rækker, sæder, balkon, etager, mv.) 

Jeg kan langt hen af vejen forklare hvad der skal foregå og jeg har optegninger på, hvordan userinterface skal se ud og fungere - men det rent tekniske bag, kan jeg ikke selv løse.

Er der nogle som har et bud på, hvor det ligger henne prismæssigt? 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at lægge hovedet på blokken, så vil kan jeg nemt forestille mig at sådan et projekt med onlinebetaling, oversigt over sale osv, nemt løber op i flere hundrede tusinde kroner inden man er færdig. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Uden at lægge hovedet på blokken, så vil kan jeg nemt forestille mig at sådan et projekt med onlinebetaling, oversigt over sale osv, nemt løber op i flere hundrede tusinde kroner inden man er færdig. 

 

Den første version, kan nok klares for de omkring 500K, kunne jeg forestille mig - sådan lige løsligt ud fra nogle af de funktioner jeg ved ligger bag billetzonen.
Derefter så skal der jo så løbende tilpasses, sikkert ikke så få ting og sager, hvilket over tid også løber op i store beløb... alt i alt ikke en billig sag du er på vej ud i :-)

Martin Kusk:
Jeg kan langt hen af vejen forklare hvad der skal foregå

Når mine kunder siger sådan til mig, så får jeg små dollar-tegn i øjnene, for det betyder ret ofte, at det er umuligt at give et fast tilbud og projektet derfor afregnes efter timepris - og hvor kunden løbende kommer og vil have ændret ting hvilket er lig med rigtig mange programmeringstimer. Det kan med andre ord godt gå hen og blive ekstra dyrt, hvis ikke du får beskrevet meget nøjagtigt hvad der skal ske...

Hvis du har en nærmere (men kort) beskrivelse som lister de funktioner du ønsker dig, så kan jeg måske hjælpe. Jeg kender en, som i flere år har siddet hos Billetzonen og været med til at (videre)udvikle deres system. Jeg vil gerne høre ham, om han vil give et bud (hurtigt slag på tasken) på hvad han ville tage for en sådan opgave. 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Århus
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Anders i, at et site som skal kunne konkurrere med de etablerede, bliver en omfattende omgang.

Har du desuden overvejet hvad der skal adskille dig fra konkurrenterne, så du kan kapre markedsandele?
Andre spørgsmål er, hvor meget der skal bruges til markedsføring/branding for at blive kendt, og om du kan få leverandører, som sikkert allerede har et godt samarbejde med de kendte?

Nu er det jo ikke for at tage modet fra dig, men jeg tror du skal undersøge markedet meget nøje før du går igang.

Når det så er sagt, så vil jeg naturligvis hellere end gerne give dig et overslag på udvikling med Indiske programmører, såfremt du har en specifikation vi kan arbejde med. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

 Vi vil gerne afgive et tilbud hvis du har en kravsspecifikation eller evt. kan fremstille en, men de andres bud lyder meget fornuftige. Vil skyde på at du kan få et fungerende system for 100-150.000kr og at du for den endelige løsning med alle de features du savner godt kan vente at komme af med 5-10 gange så meget, men for det andet kunne vi få dig igang og så kunne du få noget omsætning i butikken og så udvide når løbende når pengene er til det :)

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Wow - først en stor tak for de lynhurtige svar fra jer alle (fantastisk med denne side - Amino!) Jeg kan se, at det hurtigt bliver en stor affære for en lille nystartet iværksætter. Mit ambitionsniveau er ikke så højt til at starte med, men jeg kan godt se at minimumskravene for et fungerende system hurtigt bliver store og derved en stor omkostning. Jeg må lige overveje mit næste skridt lidt mere og se hvordan jeg kommer videre. Tak for hjælpen alle sammen.
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være meget velkommen til at kontakte Relation House.

Vi arbejder udelukkende med IT-outsoucing og kan derfor levere en løsning i den billige ende. Samtidig kan vi hjælpe dig med at skære opgaven sådan at du kommer godt fra start inden for dit budget.

Vi arbejder normalt med aftalte faste priser og vi står for udarbejdelse af kravspecifikation og projektledelse her i Danmark. 

 

Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil gerne tage en dialog omkring dit projekt vi har kompetancen og de rigtige priser.

 Se venligst kontakt info nederst på siden.

Mvh

Martin Biil

Bithouse websolutions and outsourcing Lidt histoie Bithouse WebSolutions startede i 1997 og har været med til at levere alt indenfor specialløsninger til det danske såvel som til det udenlandske erhvervsliv, det være sig alt fra produktion af hjemmesider, webhosting, salg af domæner, og udvikling af software. Således leverede Bithouse WebSolutions i 1997 den første elektroniske telefonbog på nettet.(dette var før Tele Danmark lancerede de gule sider). I år 2000 leverede Bithouse Websolutions billetportalen e-billetter.dk(i dag billetlugen.dk), som er en online billetløsning med en kapacitet på 160.000 solgte billetter fra hjemmesiden i timen.En koncert i Parken kan sælges på bare 15 minutter. Vores fleksibilitet har resulteret i at vi i dag kan handle stort set alle løsninger indenfor IT såsom CMS hjemmesider, software udvikling, SEO, webhosting, logo, design, shopløsninger, portaler og meget mere. Men også rentegning af plantegninger, samt billedbehandling, retouchering, fritlægning, derfor udgør vor kundedatabase en noget broget flok af kunder, her er alt fra den lille til den store kunde løsning og fra den mindre kunde til den store. Vi varetager også med glæde andre opgaver som er relaterede til nævnte områder.   DomicilVort domicil er i dag flyttet til Manila/Filippinerne hvor stort set alt bliver produceret her har vi været i 3 år. Firmaet er under 100% Dansk ledelse og beskæftiger 4 danskere og 15-20 Filippinere.Vi har dog beholdt vort kontor på sjælland der fungere som service og salgskontor herfra tager vi den direkte kundekontakt, kundebesøg o.lign. 

Vi kan kontaktes telefonisk på +45 32 71 61 60 el. på mail martin@bithouse.dk  og  support@bithouse.dk

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det kan jeg sagtens jeg lave (kode) for en 50.000-100.000kr i eget php system. Men det kræver en specifik liste, hvad skal programmet kunne, præcist. Udfodringen er jo ikke sæderne, osv. men snakken omkring betalingen. Du er velkommen til at kontakt mig med en specifik liste på stefangranholm@gmail.com

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind for jeres imponerende hurtige respons. Jeg vil lige gå lidt i tænkeboks med dette projekt og få vurderet hvordan jeg vil gribe den videre an.
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)