Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

transportstart

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

 

hej ønsker at starte et transport firma op med 8 pallers biler, nogler der ved hvor man kan få en 4-8 biler ud og køre

hilsen

anders

Fra København
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

nu ved jeg ikke hvor du bor i danmark, men de fleste steder skal du betale en masse penge til en central, før du får lov til at starte. Et godt råd er at blive ansat hos en vognmand, for så at se om det er noget for dig. her kan du høste mange erfaringer. Prøv jobnet, dba, eller google chauffør søges, her er der altid nogen der skal bruge en. regn med at det er et 25 timers job når du bliver vognmand.

 

Tilmeldt 2. Jun 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Den letteste start er nok at købe et godt besøgt domæne, og så lave aftaler med små vognmænd i hele landet om levering af ordrer, og tjene nogle procenter af disse ordrer.

På den måde kan du selv køre de lokale ordrer, og tjene på at andre kører de ordrer du ikke selv kan klare.

Held og lykke med forretningen.

 

www.ditbrugtmarked.dk

 

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Hvis jeg var dig, og gerne vil have nogle små biler ud at køre uden det helt vilde administrationsbøvl, ville jeg tage kontakt til nogle af de store speditører her i landet. Altså DSV, Leman, Dachser, DHL, GLS osv. Her kan du næsten med garanti få en bil eller to ud at køre. De finder kørslen til dig og du skal bare sende dem en månedlig faktura.

Hvis jeg forstår dig ret, så er det små distributionsbiler du er mest interesseret i....altså biler med op til 8 pallepladser. Jeg tror helt sikkert at behovet for denne type biler vil stige i de kommende år, da der i flere større byer herhjemme snart indføres miljøzoner for lastbiler over 3500 kg totalvægt. Dette sker bl.a. i København, Ålborg og formentlig også snart Odense og Århus.

Men du skal være klar over at det er en meget konkurrencebetonet branche du vover dig ind i (jeg er selv uddannet speditør). Men alt mulig held og lykke herfra.

Mvh.

Kasper Høvsgaard

Høvsgaard Group - Velvære til boligen og virksomheden - www.hoevsgaard.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)