Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lej en andel af en syerske

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med en gradvis outsourcing af vores produktion, overvejer vi mulighederne for stadig at bevare en lille del af vores produktionskapacitet i Danmark.

Mit spørgsmål går på om der vil være interesse for at "leje" en syerske/operatør nogle timer om ugen i en given periode. Dette kunne eks. være til syning af nogle prøvekollektioner eller mindre produktioner, hvor det ikke er rentabelt at få produceret i udlandet.

Vi har en meget stabil arbejdskraft og maskinpark som vil kunne dække de fleste behov. Vi forestiller os en aftale på 1-3 mdr. ad gangen, hvor man binder sig for et timeantal om ugen. Prisen vil skulle dække udgifterne til løn m.m. og lidt for brug af maskinparken, men det vil ikke være noget vi skal tjene noget videre på. Det drejer sig primært om at få udnyttet den del vi ikke selv kan bruge.

Det er stadig på idéplanet, men vi vil gerne høre om der kunne være interesse for det.

Mvh

Claus 

  

 

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke selv lige behov for syersker, men jeg synes da umiddelbart det lyder som en god idé. Du skal bare sørge for at få formidlet informationerne ud til branchen. Der er mange, i de brancher jeg kender til, som står og mangler lidt "konsulentydelser" ind i mellem men netop uden at have råd til/ brug for en fuldtidsansat. Så held og lykke med det :)

Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være rart med oplysninger som firmanavn og beliggenhed...

Er det hovedsageligt myntet på tøjsyning eller gælder det også kantsyning på store materialer som flag, bannere, duge etc.?

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det et lidt gammelt indlæg, men jeg hopper lige på alligevel.

Jeg er syerske og konstruktør og arbejder freelance. Jeg har mit eget firma og derved også mine egne maskiner.

Jeg har sammen med en anden firmaet Pre Production

Pre-Production er en  virksomhed som tilbyder designere hjælp til kontruktion af kollektioner samt opsyning af al slags arbejde.
Vi holder til i København.
Vi laver også specialbestillinger.
Kontakt mig gerne på tlf: 61700167 for et uforpligtende tilbud eller se vores hjemmesidehttp://www.preproduction.dk


Mvh Nanna Strandgaard

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I nu "syede" maskiner ville jeg synes det var en rigtig god ide!

MVH jens

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)