Det er jo fint at kunden er blevet tilfreds, men jeg vil stadig påstå, at det ikke er ensbetydende med, at du har fået den bedste løsning.
Det vil svare lidt til, hvis jeg insisterer på, at min maler skal bruge en glans 5 i mit badeværelse, fordi jeg godt kan lide at se på en mat overflade.
Er den dygtigste maler så ham, der overbeviser mig om, at jeg har brug for en stærkere maling til et vådrum, eller er det ham der gør mig glad ved at male med en maling, der ikke holder?
Der, hvor jeg svigtede, var i min manglende evne til at overbevise dig om, at et actionbillede ville sælge flere ATVer. Det ville have været den letteste sag i verden at lave et design, som var endda endnu mere firkantet og intetsigende end det, i valgte. Og måske ville du endda være blevet endnu mere tilfreds, fordi du kunne se dine egne tanker gengivet.
Jeg har en kunde, som har tegnet sit eget
logo i Word, og som ikke vil have det rentegnet. Det ser for mig at se ikke ret godt ud i mit magasin, men kunden kan se sine egne kreative udfoldelser gengivet på glittet papir - og så er hun glad. Jeg kan jo også være tilfreds, for hun betaler sine regninger til tiden. Men jeg vil påstå, at hun ikke har fået den løsning, der bedst signalerer, at hun driver en
virksomhed med kvalitet i højsædet.
Men men men. Det er godt, at du er glad for din brochure.
mhv Hans