Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spil koncept

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Vi har nu i snart 3-4 år arbejdet på at udvikle et computerspilkoncept som endnu ikke findes på markedet. Vi har pt. ca. 60 sider omkring konceptet, samt små skitser og andet grafisk materiale omkring spillet. Vi har haft møder omkring rettigheder samt møder med spilproducere og alle så positivt på projektet. Ved sammenligning med andre liggende spil, ville spillet alene i DK kunne give et resultat på ca. 1.000.000 kr. hvis spillet kommer ud i butikkerne. Dette er et resulat for år 1 hvor udviklingsomk. ville være store, og dermed kunne man de efterfølgende år score et større resultat. Resultatet afhænger dog også af valg af programmør og egne kvalifikationer.

Vi ønker grundet mangel på opstartskapital, samt påbegyndelse på nyt tidskrævende projekt, at sælge "ideen" til dette spil, til en meget fornuftig pris, da vi gerne ser vores ide blive realiseret i stedet for at blive sat på hylden. Derfor søger vi folk som gerne vil arbejde videre med en ide der er nået til en fase hvor selve programmeringen kan starte.

PS. Hvis du sidder med kvalifikationer du tror kan udvikle et sådan spil, er vi også interesseret i at lave projektet i fællesskab.

Kun seriøse henvendelser.
 
Her lige min mail til de som ikke er brugere: kwk@mail.dk


Med Venlig Hilsen

Kasper Witt

Friends Connection
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv evt www.3dmaxer.dk der sidder spil udviklere inde.
Fra Sejlflod
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 23
Fra  Sagleo Development Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er interesseret i at høre mere om spillet så jeg kan bestemmer hvor meget programmering spillet kræver.

Men jeg kunne godt være interesseret at lave spillet i fællesskab, hvor mit bidrag er programmering af spillet.
 
mvh.
Jan Larsen
Fra Søborg
Tilmeldt 31. Dec 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu ved jeg godt du beskriver dit spil som et koncept, men hvilken type høre spillet under?

Hvis det ellers kan røbes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)