Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook annoncer

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det passe rabatkoderne ikke virker mere?

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Slettet : Svarede på noget andet end der blev spurgt om Big Smile

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Hørsholm
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores annoncering på Facebook virker ganske godt. Konverteringen er en smule bedre end på Google, nok primært fordi man bedre kan segmentere på alder og køn (vores målgruppe er kvinder 30+). Kliksne er noget dyrere, dog - så i sidste ende gåd det nogenlunde op. Men det er en god ekstrakanal til rekruttering, så den kan anbefales herfra.

Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har også opsat sådan en annonce før.. Men den blev pillet ned og profilen blev slettet, da profilen ikke var en personprofil men for firmaet.

Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Lige et andet spørgsmål. Er betalinger til facebook med mons. Det fremgår ikke på fakturaoversigte?

 

Mvh Jonas

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Facebook Ads konverterer rigtig godt, jeg har brugt ca 2500$ i løbet af den sidste måned, med rigtig gode resultater.


Tip: Selvom Facebook foreslår en forholdsvis høj klikpris (typisk mellem 0,70$ og 0,90$), kan det betale sig at byde lidt mindre, - jeg byder feks aldrig over 0,50$ på mine annoncer, og de tildeler mig alligevel næsten en halv million visninger om dagen. Det kan også skyldes, at der er en forholdsvis høj CTR på lige præcis den kampagne, jeg har på fornemmelsen, at vælger man at betale per klik, vil Facebook selv regne ud, hvad de tjener per 1000 visninger - og så tildele visninger efter det.

Hvis du kun er interesseret i at prøve det af, kan jeg anbefale et startbud på 0,15-0,20$, men det giver ikke en specielt stor mængde klik.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

 

Mattias, du siger "jeg har på fornemmelsen, at vælger man at betale per klik, vil Facebook selv regne ud, hvad de tjener per 1000 visninger - og så tildele visninger efter det." Betyder dette, at du betaler pr. visninger??

Jeg er ved at starte op selv - har du nogle "brancher" eller "kampagner" som er gode at køre med på facebook?

 

Håber du/I vil hjælpe..

 

På forhånd tak.

SK

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er muligt at bruge google url builder og spore salg med google analytics som kommer fra fx facebook eller email... se mere her http://www.google.com/support/googleanalytics/bin/answer.py?hl=en&answer=55578

 

MVH

Kenneth Jørgensen

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

På mit 9 to 5, kan jeg ihvertfald godt tillade mig at sige at Facebook leads er rigtig solide - ihvertfald fra en sælgers perspektiv. I mine øjne ligger niveauet på samme højde som google leads..

Hvis dit produkt som du vil sælge, er noget som de fleste mennesker kan bruge, er steder som bl.a. facebook en klar vinder vil jeg mene. Smile

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)