Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS coaching session tilbydes.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 30. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du lyst til at prøve hvad coaching kan gøre for dig, tilbyder jeg i perioden 31. marts – 21. april 2008 GRATIS COACHING sessioner.

Specifik dato og tid aftales individuelt.Mangler du for eksempel at træffe en beslutning, har et eller flere emner som du ikke kan slippe, sidder du fast i karrieren eller har du svært ved at nå dine mål, så send mig en mail og jeg vil kontakte dig for nærmere aftale. 

Ultimo april 08 er jeg færdiguddannet coach hos SOFIA MANNING og mangler nysgerrige og seriøse personer at coache inden den endelige certificering. Session vil forløber efter ICF standarder. (Underlagt tavshedspligt.)

Også mulighed for coaching via Skype.

Med venlig hilsen Lisa,
Life og Businesscoach.
Gentofte

Mail: en.coaching@sol.dk  

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Og ligesom alle andre af den her slags mere eller mindre selvbestaltede behandlere glemmer du fuldstændig at fortælle mig _hvad_ du kan gøre for mig, jeg fatter stadig ikke hvad coaching er ... som udgangspunkt kan jeg sagtens finde ud af at snakke med mine omgivelser om mine problemer.

Jeg har folk jeg kan spare med mht. business beslutninger. 

Jeg har enormt svært ved at se hvad jeg skulle bruge en coach til og dit indlæg har ikke ændret mit syn på sagen! Kan du sælge min produkter for mig? Kan du hjælpe mig med at gøre dem billigere? Eller er det en gang hippie power spiritual healing pakket ind i en masse buzzwords så revisoren æder den? 

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg tror ideen med coaching er at få folk til at reflektere over deres handlinger, og det meget moderne... Personligt synes jeg de coaching sessions jeg har deltaget i alle går den samme gang... Først bliver man introduceret lidt til firmaet og konsulenternes baggrund for at være der, efterfølgende skal man lege en leg, hvor man skal reflektere over hvorfor den gik som den gjorde, og til sidst blir der så liret lidt teori af omkring en eller anden form for kommunikation.

Personlig coaching kan bruges hvis man er i tvivl om en beslutning der skal træffes, hvor man gerne vil have en til at komme og stille nogle spørgsmål, som kan definere de positive og negativer konsekvenser ved beslutningen end man selv umiddelbart har været i stand til....min holdning er dog at jeg hellere vil sparre med en med noget erfaring indenfor det felt, hvor beslutningen skal træffes.

Jeg tror mest coaching er til for at ledere har et "get-out-of-jail-card" til at vise at de arbejder med deres problemer, og til at brande virksomheder med at de gør meget for deres medarbejdere.

Bemærk jeg skriver "jeg tror, jeg tror" flere gange - dette er blot min erfaring.

Så længe tilbudet er gratis, koster det jo ikke andet end den tid man investerer i det...:-) 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel! Med et smil på læben vil jeg sgu her give dig 3 gode ting hun kan hjælpe dig med:

1. Være mindre udfarende og aggresiv i dine indlæg.

2. Lade være med at generalisere 

3. Acceptere de ting du ikke forstår og lade dem ligge.

Jeg har et par stykker mere, men da jeg også har været en smut forbi Sofia Manning koster det penge frem over..... :)

   Kunne ikke lade væreStick out tongue 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

 Kenneth: Mine kritikpunkter er paa trods af den lidt spidse tone reele nok, og jeg oensker afklaring paa spoergsmaalene. Min anbefaling til folk der overvejer coaching er at lade vaere, brug pengene paa en hyggelig afslapningseftermiddag/aften med konen/kaeresten/vennerne istedet ... :)

 

Orientium: Ohh du vise mand fra det fjerne uden navn....tror du har ret ;) 

Fra Gentofte
Tilmeldt 30. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Læser jeres indlæg med interesse, for nu er det blevet til en diskussion om coaching som begreb.

Dette er for så vidt også spændende nok og er med til at sætte tanker i gang om dette emne - Dét det handler om er for mit vedkommende, at øve mig mere i Mannings coachingmodeller i de næste tre uger inden certificeringen og når jeg alligevel øver mig, hvorfor så ikke tilbyde min kunnen til iværksættere, der helt sikkert står med uafklarede spørgsmål omkring deres forretning. (Har selv været der.) Skulle der så dukke andre intersserede op er de også mere end velkommne.

Mikkel, jeg kan ikke hjælpe dig med at sælge dine produkter, gøre dem billigere eller duperer din revisor... men jeg kan hjælpe dig med at afklare din indstilling til din forretning, handlingsplan og din generelle positive indtilling over for coaching... ;)

Orientium, jeg giver dig ret i at det ikke er alle coaching/medarbejderudviklings firmaer der forstår at "sælge varen" og at man som medarbejder kan sidde med fornemmelsen af, at undervisningen er for de involverede firmaers gensidige benefit og ikke så meget for medarbejdernes. Dét som jeg tilbyder er en mulighed for at prøve coaching af på en professionel og seriøs måde. Hvis du har brug for sparring med en der har erfaring, er det som sådan ikke coaching, men nærmere Mentoring. Men som du skriver, hey, det er jo et tilbud og intet andet.

 Mange hilsner, Lisa

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har været en før på amino som tilbød gratis coaching, jeg tænkte, når ja, det er gratis.

Men en coaching er fed, får jeg fik så mange ting "tænkt" igennem, nye sider, hvad er forkert, muligheder, ja YOU name it.

Hvis jeg var jer, vil jg prøve det. Reflektion er en meget god ting.

Men et godt tip er at være åben, ellers kommer man ingen vegne.

Held og Lykke Lisa 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)