Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Levering af breve og småpakker i København. 99 ,- kr. Flatrate. Vi søger faste aftaler!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej alle,

 

Vi har lige startet firmaet iDeliver og søger derfor faste leverings aftaler med potentielle kunder i København.

Hvis du tit sender breve eller småpakker fra A til B i København kan du med fordel bruge os, da vi simpelthen er markedets billigste, plus at vores pris koncept er meget nyskabende. Vi har samme pris i hele vores serviceområde, om du sender 1 eller 20 kg, et smykke eller et par bowlingkugler! Altid samme pris 99,- kr. eks. moms.

Hvis du f.eks. har en web-shop med et lager i København så kan du tilbyde dine kunder omgående levering for 99 kr. Hvem vil ikke gerne have deres pakke leveret omgående for en brøkdel mere af prisen af hvad PostDK koster?

Vi tilbyder også en samlet løsning for levering og opbevaring af dine pakker. Pris 0 kr. Hvis vi får lov til at sende dine breve og pakker i København så skal vi nok opbevare dem sikkert og trygt helt gratis, det eneste du betaler for er selve forsendelsen.

Vi kører ikke gods kørsel! F.eks. Fladskærme, stereoanlæg, mikrovne, køleskabe, møbler...

De mest egnede varer at sende med os er f.eks. tøj, pc dele, smykker, kropspleje produkter, naturmedicin, dvd, cd, småværktøj, blækpatroner...osv. Alt hvad der er småt men godt.

Maksimal mål per forsendelse må ikke overstige følgende, hvis du har mere end dette så betaler du bare for en ny forsendelse:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så hvis du har en lille (eller stor) web-shop og du vil gøre dit liv lidt lettere, eller du generelt bare vil lave en aftale med os, så skriv lige en email til mig med dine ønsker, så kontakter jeg dig når jeg har læst den.

Fra København Ø
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej igen

 

Har lige en vigtig opdatering.

Vores pris er lige nu er faldet til 48,- Kr. eks.moms. Det er et fald på ca. 50%.

 

Mvh

Stepha

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var noget af et fald - hvordan gik det :)?

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det vil jeg godt høre meget mere om, da jeg lever ca 10 til 15 pakker om dagen i hele København om dagen.

Og sig lige til nå i åbner en afd. i Århus Smile

Venlig hilsen.

Ronnie www.ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

intet nyt under solen for os, vores pris har hele tiden været kr. 45,-

 

Mvh.

 

Easy Kurer

60 710 700

Fra Langeskov
Tilmeldt 18. Jun 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold kæft du forstår dig på at stjæle tråde herinde. Ick!

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tyv tror hver man stjæler

Fra Langeskov
Tilmeldt 18. Jun 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kalder du dit indlæg for en MENING? Jeg kalder det mangel på etik og kanondårlig morale. Så ja, jeg er helt klart af en anden opfattelse, men tiderne skiller fårene fra bukken.

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ihvert fald ikke mig der ødelægger tråden

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12664
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Kan i da for helvede ikke stoppe Jeres evige tilbudsspameri her på siden !!!  Det er et debat forum ikke nogen reklamesøjle.

Brug dog det forumet  "Jeg har et godt tilbud til dig!"

 

Mvh

Ravn 

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)