Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter uddannelse!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære ildsjæle!

 Er der nogle af jer der har erfaringer med gode iværksætter uddannelser!? Taler ikke om små kurser hvor man lærer om bogføring og lign! Men reelle uddannelser der udvikler en som iværksætter, og åbner verden for hvordan en god ide skal udvikles! 

hjemmesiden ug.dk har en del der måske kunne være en mulighed, som ex. diplomingeniør (4 ½ år), kaospilot (3 år), eller Akademiuddannelsen i innovation, produkt og produktion (3 år deltid ) 

Hører meget gerne fra jer hvis I har erfaringer med nogle af disse, eller evt. andre der kunne være en mulighed!!

Venligst Sønderholm

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Sønderholm

 Landets bedste iværksætteruddannelse finder du på www.businessdevelopmentengineer.dk eller de studerendes egen hjemmeside www.bde.dk

 God læselyst :)

Fra kbh s
Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan også læse til serviceøkonom (som tager 2 år, hvis man har en gymnasiel eller anden relevant uddannelse) Der lære man om markedsføring, personaleledelse, organisation, virksomhedsøkonomi, virksomhedsjura, innovation mm. så denne uddanelse kan være relevant, hvis man ønsker at gøre det på kort tid.

 

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Før i tiden var der en uddannelse der hed "Innovation & Entrepreneurship" - en kort 2 årig uddannelse. Den findes ikke mere da den er skiftet ud med Markedsføringsøkonom uddannelsen. Jeg ved dog at der er flere uddannelsesinstitutioner der tilbyder en linie med speciale i Innovation & Entrepreneurship. Den gik jeg nemlig på :)

Hilsen Morten

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man har et selvstændigt sind, tror jeg ikke der findes nogen uddannelse, der ikke egner sig som grundlag for iværksætteri.
Omvendt tror jeg ikke man kan uddanne sig til et selvstændigt sind.
Nogle mennesker trives bedst ved rattet - andre i traileren.

mvh Hans

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Dijam:

Hey Sønderholm

 Landets bedste iværksætteruddannelse finder du på www.businessdevelopmentengineer.dk eller de studerendes egen hjemmeside www.bde.dk

 God læselyst :)

BDE var en af de bedste iværksætter uddannelser, men den var i høj grad baseret på den type elever der valgte at gå der.

Jeg har set andre ligeså gode iværksætter uddannelser rundt omkring i landet, så det store spørgsmål, hvad den fremtidige virksomhed skal arbejde med.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også altid selv været i tvivl om hvilken uddannelse der er bedst til iværksættere og andre som har lyst til at beskæftige sig med forretning.

Jeg er derfor i gang med at starte en side for unge iværksættere og der har jeg faktisk også skrevet de bedste uddannelser til iværksættere/business folket:)

Siden er ikke færdig men i kan da tage et kig forbi hvis i har lyst YoungBusiness.dk

Hvis i synes der mangler uddannelser er i selvfølgelig velkommen til at anbefale :)

Venlig hilsen

Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København N
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har selv skrevet svaret "kaospilot", har endnu ikke hør om nogen der skulle have fortrudt denne uddannelse

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv en cand.merc.jur fra ABS i Århus - skal du være selvstændig er det efter min mening og erfaring guld værd at vide noget om både jura og økonomi.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)