Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Brætspil

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Den ligger til dig.

Dbh Martin
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vender tilbage når tiden er moden, så får i navnet på spillet.Niller
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Super

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige lidt hyggelæsning til jer brætspillere:

http://tt.tf/gamehist/mon-index.html

Historien om matador spillet, det blev opfundet af en kvinde i 1904 og sidenhen "stjålet" af de store producenter.

Ret fascinerende at se de ældste spilleplader :-)
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har pr. 1. marts 2006 etableret virksomhed i genren, verdensfirmaet:

Bigum Board Games
 
.. med henblik på at lancere min egen spilidé meget snart. (idéen som har været godt et år i udvikling)
Finansiering fuldendt.
Plasticbrikker er indkøbt
Grafikeren har afleveret sit layout
Webprogrammøren ventede kun på det, nu kan han blive helt færdig
Æske, regler og spilleplade går i trykken i næste uge.
 
Jeg har besluttet mig for at køre ræset selv. Der er mest udfordring (og vel sagtens profit) at hente på denne måde... set i forhold til at aflevere hele konceptet i indgangen hos Danspil mod at få 1 promille af fortjenesten.
Jeg skrev til Lisby uden svar.. Til gengæld fandt jeg en anden spil-iværksætter som har øset af sin erfaring, og jeg står klar til at gøre det samme.
 
Jeg er et par gange i min business-sparring stødt på problemstillingen at min virksomhed ikke har et såkaldt produkt-mix. Flere spil i kataloget hos Bigum Board Games vil gøre mange ting nemmere - dels i know-how, og så i produktionsomkostninger og distibrution... derfor er du interessant for mig.
(jeg kan nemlig ikke sætte mig ned og finde på 5 andre spil, som har bare nogenlunde chance for at være gode)
 
Skriv hvis du er interesseret i at slå pjalterne sammen. Jeg forestiller mig egentlig blot at du kan få råd og vejledning i de faser du står overfor, men selv arbejder solo på dit spil,... mens jeg arbejder solo på mit.
Alt sammen sluttet under virksomheden Bigum Board Games. Min revisor må kunne hjælpe os med det tekniske, men på dette niveau skulle det være muligt at holde æbler og pærer let adskilt. Så hvis dine pærer sælger pissegodt, så løber du med gevinsterne derfra... mens jeg holder mig til æblesalget.. (som selvfølgelig bliver monstergodt). Sælger både æbler og pærer forrygende, så sender vi Thorborg en vingave fra interflora, for etableringen af dette forum :-)
 
Det er absolut en fordel hvis du er fra København, ej et must.
 
MSN Messenger eller mail på
 
mvh
Thomas Bigum
 
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
hel Thomas,jeg syntes om dit og andres indlæg ang. mit spil.
jeg er fra københavn nv,og syntes det kunne være en god ide at hilse på dig,og høre hvad du er gået igennem,med din proces.
mig og min partner er nået langt med spillet,det er kun småting der skal klares.
Niller
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

"småting der skal klares"

 
nå ja, men så er det skib jo næsten i søen. Tror jeg brugte samme formulering indtil jeg nåede til næste problem.. og næste.. og næste...
 
men man skal jo nyde udfordringerne.
Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kender en der manager for Hasbroe (de har Trivial P og alle de andre brætspil) jeg spørg ham lige og vender tilbage. ;)
Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Gutten fra Hasbroe forslog Danspil men det kan jeg se ikke var ideelt.

Held og lykke!!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)