Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnerprogrammer

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan indtil videre bedst anbefale Euroads.dk - har også erfaring med de andre nævnte programmer, men ikke så meget endnu. Ville gerne optages hos mmmedier.dk men må undvære dette netværk lidt endnu - kræver desværre mindst 300 besøgende om dagen eller 5000 nyhedsbrevstilmeldte emailadresser. Nogen der ved om mmmedier.dk har mange programmer kørende - f.eks. lige så mange som Euroads.dk eller om det er et mindre og mere moderat udvalg som f.eks. startarget.dk/nordicads.com?

 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 17
Fra  e-Gear.dk Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring med MMedier.dk er, at deres udvalg af kampagner er stort men aflønningen/kommissioner er lave især i forhold til EuroAds - samtidigt så modtager du adskillige e-mails hver eneste dag fra dem med opdateringer af kampagner. Faktisk så mange, at de røg i mit spam-filter til sidst Smile

 

Jeg anbefaler du holder fast ved EuroAds - deres kampagner har højere kvalitet og er bedre aflønnet in my opinion. Ellers så gik forbi AdServide Media - de nogle rigtigt fornuftige kampagner for tiden.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher:

Min erfaring med MMedier.dk er, at deres udvalg af kampagner er stort men aflønningen/kommissioner er lave især i forhold til EuroAds - samtidigt så modtager du adskillige e-mails hver eneste dag fra dem med opdateringer af kampagner. Faktisk så mange, at de røg i mit spam-filter til sidst Smile

 

Jeg anbefaler du holder fast ved EuroAds - deres kampagner har højere kvalitet og er bedre aflønnet in my opinion. Ellers så gik forbi AdServide Media - de nogle rigtigt fornuftige kampagner for tiden.

Hmm... Christopher - det er nu ikke helt sandt. MM Medier sender ikke mange mails ud i forhold til EuroAds. EuroAds sender en mail ud, for hver kampagne, hvis den åbne, redigeres eller lukker. MM Medier samler det i en e-mail. Så jeg synes der kommer flere e-mails fra EuroAds.

Dog ser jeg ikke dette som noget negativt - for det giver os et bedre overblik over hvilke kampagner der åbner og lukker - og på den måde, er du fri for at logge ind og køre hele deres netværk igennem for at finde dit resultat.

Så jeg synes bestemt at man kan være tilfreds med MM Medier på det grundlag.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Odense
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 17
Fra  e-Gear.dk Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har vi haft forskellige oplevelser Nick - men det kan sikkert hænge sammen med, at jeg nu altid har betragtet MMediers kommissioner som lave og, for mig, ligegyldige. Når jeg så modtag adskillige e-mails med nye kampagner hver dag, så var der ikke andet for en at smide dem i spam-filter.

Selvfølgelig skal jeg ikke generalisere, og har du haft gode oplevelser med MMedier, så er det der tæller i sidste ende.

Har du nogen erfaringer med Zanox Nick?

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - det kan vi godt blive enige om.

Jeg tror snart jeg har været alle netværksne rundt efterhånden - så ja, zanox har jeg også prøvet for nogle år siden.

Det var en meget kort periode - selve systemet var uoverskueligt og ikke til at finde hoved og hale i - så efter en måneds tid stoppede jeg med at bruge dem igen.
Det er ved at være nogle år siden jeg prøvede det, og det var lige da de landede på det danske marked - så jeg håber det er ændret i dag (for deres egen skyld).
Som du kan høre var min oplevelse ikke den bedste med dette partnerprogram - men jeg kan huske at de havde nogle unikke kampagner, og kampagnemæssigt skillede de sig meget ud fra de andre netværk.

Er det nogen du overvejer at oprette dig ved?

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Odense
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 17
Fra  e-Gear.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick Nørgaard:

Ja - det kan vi godt blive enige om.

Jeg tror snart jeg har været alle netværksne rundt efterhånden - så ja, zanox har jeg også prøvet for nogle år siden.

Det var en meget kort periode - selve systemet var uoverskueligt og ikke til at finde hoved og hale i - så efter en måneds tid stoppede jeg med at bruge dem igen.
Det er ved at være nogle år siden jeg prøvede det, og det var lige da de landede på det danske marked - så jeg håber det er ændret i dag (for deres egen skyld).
Som du kan høre var min oplevelse ikke den bedste med dette partnerprogram - men jeg kan huske at de havde nogle unikke kampagner, og kampagnemæssigt skillede de sig meget ud fra de andre netværk.

Er det nogen du overvejer at oprette dig ved?

 

Det er også min erfaring med Zanox. Jeg skrev mig op til programmet, da jeg kunne se de havde en del store brands i stalden. Men hold da op det er uoverskueligt og så synes jeg heller ikke om deres kommissioner - generelt er jeg meget imod at vise banner reklamer "gratis" og kun få lead-kommission. Havde håbet at Zanox kunne levere CPM-kampagner. Så gad ikke lige kaste mig ud i at lære deres system.

 

Jeg holder mig til TradeDoubler i Danmark - har du nogle erfaringer med udenlandske programmer Nick?

 

Har prøvet Commission Junction og de siger mig ikke så meget, da de åbenbart "glemmer" at udbetale vores penge Smile

 

Der findes jo en hel del på .com markedet, men det er også meget skidt.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher:

Nick Nørgaard:

Ja - det kan vi godt blive enige om.

Jeg tror snart jeg har været alle netværksne rundt efterhånden - så ja, zanox har jeg også prøvet for nogle år siden.

Det var en meget kort periode - selve systemet var uoverskueligt og ikke til at finde hoved og hale i - så efter en måneds tid stoppede jeg med at bruge dem igen.
Det er ved at være nogle år siden jeg prøvede det, og det var lige da de landede på det danske marked - så jeg håber det er ændret i dag (for deres egen skyld).
Som du kan høre var min oplevelse ikke den bedste med dette partnerprogram - men jeg kan huske at de havde nogle unikke kampagner, og kampagnemæssigt skillede de sig meget ud fra de andre netværk.

Er det nogen du overvejer at oprette dig ved?

Det er også min erfaring med Zanox. Jeg skrev mig op til programmet, da jeg kunne se de havde en del store brands i stalden. Men hold da op det er uoverskueligt og så synes jeg heller ikke om deres kommissioner - generelt er jeg meget imod at vise banner reklamer "gratis" og kun få lead-kommission. Havde håbet at Zanox kunne levere CPM-kampagner. Så gad ikke lige kaste mig ud i at lære deres system.

Jeg holder mig til TradeDoubler i Danmark - har du nogle erfaringer med udenlandske programmer Nick?

Har prøvet Commission Junction og de siger mig ikke så meget, da de åbenbart "glemmer" at udbetale vores penge Smile

Der findes jo en hel del på .com markedet, men det er også meget skidt.

Okay - er der nogle danske udbydere af CPM kampagner? For dem har jeg da ikk fået øjnene op for. Selv er jeg nu ikk så glad for tradedoubler, men hvis det fungerer fint for jer - er det jo fedt :)

Mht. det internationale marked så nej, pt. operere jeg kun på dansk, så desværre.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig skal de da bombe en med emails omkring info om kampagner, totalt nederen når de ikke gør. Havde en episode den anden dag, hvor jeg brændte 500$, på facebook, fordi netværket lige glemte at informerer om at de lukkede en kampagne.

Jeg nyder mine 25-50 kampagne mails om dagen.. God måde at få overblik.. også om der er noget nyt og spændende. 

 

 

 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du udelukkende holder dig til Tradedoubler i DK, så går du glip af meget. Du kan snildt finde meget bedre udbetalinger hos andre. 

 

Hvilke problemer hos Commission Junction? Jeg har ikke haft nogle problemer hos dem? Jeg troede egenligt de var ganske troværdige.

 

 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 17
Fra  e-Gear.dk Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

verdens rigeste mand:

Hvis du udelukkende holder dig til Tradedoubler i DK, så går du glip af meget. Du kan snildt finde meget bedre udbetalinger hos andre. 

 

Hvilke problemer hos Commission Junction? Jeg har ikke haft nogle problemer hos dem? Jeg troede egenligt de var ganske troværdige.

 

 

Jeg holder mig ikke udelukkende til TradeDoubler, men bruger primært dem til annoncering, da jeg synes de har de bedste banner-kampagner. Eftersom TradeDoubler ikke har kampagner, der egner sig til nyhedsbreve og samtidigt heller ikke har konkurrencer, så supplerer jeg med Adservice Media, EuroAds og lidt Guava - sidstnævnte har dog ofte meget lave kommissioner.

 

Commission Junction havde en kedelig tendens til at slette vores kontoer og ikke svare på support e-mails, det finder jeg uprofessionelt og gider ikke bruge min tid på - jeg ved godt de er store og har rigtigt mange gode brands, men servicen er yderst kritisabel. Nu taler jeg så fra mit enkelt tilfælde, så jeg vil ikke generalisere og sige de er utroværdige - det har jeg ikke belæg for, så taler kun for egen regning her.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)