Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminoer der har gavekort til private.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal i forbindelse med min hovedopgave lave en markedsanalyse (omkring netvaner, og hvordan man finder underholdningen til sin privatfest). For at give folk en grund til at deltage har jeg tænkt mig at sætte en eller flere præmier på højkant, for at kunne tilbyde de størs mulige præmier, på et begrænset budget tænkte jeg at der måske var nogen herinde som sælger produkter til private, der kunne være interesseret i at give rabat på et gavekort, mod at blive nævt i forbindelse med undersøgelsen.

Det kan f.eks. være at jeg køber et gavekort af dig på 500 kr, men kun giver 350 kr. Du kan stadig tjene på salget (alt afhængig af dit dækningsbidrag), og du får lidt reklame ud af det.

Var det noget så send en Privat Besked med lidt om produktet, hvilket beløb du kunne forstille dig et gavekort på, og hvad jeg skal betale for det.
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilke typer mennesker er din undersøgelse rettet imod?
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg håber på at kunne få fat i en god spredning fra 15-70 år, ligeligt fordelt på begge køn. Da undersøgelsen gerne skulle vise hvordan det meste af befolkningen benytter internettet til at finde de informationer de søger (samt hvilke aldersgrupper der får hvælp af børn eller børnebørn).

Så man må sige at undersøgelsen forsøger at ramme en bred målgruppe, men hvis du har et produkt der retter sig mod en speciel målgruppe, kan jeg gøre sådan at det kun er denne målgruppe der har mulighed for at vinde dit produkt.

Skulle der sidde nogen derude som ikke har gavekort, men har et produkt de gerne vil af med, kan det være vi kan finde ud af noget, skriv endelig.
Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa !

Hvis det er aktuelt vil vi da gerne hjælpe med et gavekort til www.nova-gaming.dk  på et gavekort lydende på hvad vi bliver enige om, samt  fri fragt.....
 
Men har da lige nogle krav inden vi kaster os ud i det ?

Hvor mange skal svare på analysen ? Bliver vi nævnt med mere ?
 
Hvordan måler vi effekten ?

På siden kan personen vel finde noget brugbart til underholdning.
 
Hvordan finder vi vinderen ?

Samt vi skal have en kopi af hovedopgaven !

Er "spørgeskemaet" online ???
 
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg satser på at runde 1.000 svar på analysen, da det vil være nok til at lave det til den største hovedopgave analyse skolen har set (man skal stile højt). I vil blive nævnt på den side hvor man kan læse om analysen, og præmierne, ligesom at en måneds annonce på partykongen.dk''s søgesider kan komme på tale, hvis I kommer med et rigtigt godt tilbud. (som sagt er jeg villig til at betale for gavekortet, jeg vil bare gerne have noget rabat)

Vinderen vil blive udtrukket tilfældigt blandt de deltagere som vælger at de vil have Jeres gavekort hvis de vinder(er jo næppe relevant for damer på 60 år).

Spørgeskemaet er endnu ikke online, men det kommer det når jeg har fået læst det, rettet det, og tilføjet det der nu skal tilføjes.

Hvis I vil have en kopi af hovedopgaven kommer I til at vente længe, da den har til formål at beskrive hvordan Partykongen.dk bedst kan markedsføres imod private, og gerne på endnu ikke afprøvede måder. Derfor vil den ikke blive offentliggjort før det hele er gennemført, der skulle jo nødig være nogen som nupper mine idéer, hvoraf en del kun er relevante hvis man er først.
Jeg vil derimod gerne stille analyseresultatet til rådighed så snart det er færdigt.
Der bliver tale om 5-10 spørgsmål om folks internetvaner (hvilke aldersgrupper bruger nettet til hvad) og 5-10 spørgsmål om hvordan Partykongen.dk skal indrettes for at være optimal for brugerne.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)