Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webdesigner søges (i jylland)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 280
Fra  ... Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have lavet en "amerikansk" udgave af en side jeg har i forvejen. Men der skal laves nogle ændringer ved siden, udover lige sproget selvfølgelig. I det den oprindelige webmaster ikke har været god til at overholde aftalte deadlines, så er jeg på udkig efter ny.

I det jeg allerede har den danske udgave side, så håber jeg lidt på at man kan bruge noget af "skelletet" fra den danske side, også måske spare lidt der.

Det er ikke nogen stor opgave, meget af det ligger klart.

 Det optimale vil være hvis du er bosat i jylland, nærmere betegnet trekantsområdet.


Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

 For mig lyder det ikke som om du mangler en webdesigner men naermere en til at oversaette din side?

 En webdesigners opgave er at aendre paa det visuelle, og det lyder ikke som om du vil aendre din visuelle profil?

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

 Nu er jeg booket op de næste 14 dage - 3 uger, men redweb er rimlig billig og meget god designmæssigt. han kan findes her http://redweb.dk/

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers kunne jeg være interesseret i opgaven. Send mig eventuelt en mail med en nærmere beskrivelse af hvad opgaven går ud på. mail [at] gadensgaard.dk (Jeg er fra aalborg men et møde kunne eventuelt foregå over skype eller lignende..)

Med venlig hilsen

Kasper Gadensgaard

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 280
Fra  ... Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Oversætte...?

Som jeg skriver så skal jeg have foretaget nogle ændringer ved siden.

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

 Design eller kode ændringer?

 Vil selvfølgelig også gerne give et bud på opgaven, men vil gerne vide lidt mere og se din eksisterende side

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 280
Fra  ... Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus og Kasper, jeg har sendt en email til jer

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Zuccez kalder! Grafisk tegnestue med farve og format.

Vi står klar som den faste partner, der sætter os så godt ind i jeres rutiner, profil, værdier og behov, at vi kan fungere som den eksterne del af jeres faste stab og levere såvel projektledelse, udvikling, grafisk arbejde som produktion af materialer. Med vores solide erfaringsbaggrund kan vi garantere, at det hele er i gode hænder hos os.

Vi er to hoveder i Zuccez med komplementerende faglige kompetencer – vi er begge 100% inde i alle vore opgaver, og det er altid en af os, du får i røret. Vi er gearet til at indgå i et tæt samarbejde omkring alle jeres marketingsopgaver, store som små. Vi udvikler os i gode spiraler ved at boltre os rundt i hele oceanet af virkemidler, stilarter og signalværdier. Vi er små og derfor effektive.

De bedste ideer opstår, når der er noget i luften. Hos os vibrerer den med frugtbare svingninger, malende fagter og livlig arbejdsglæde.
Det slår forrygende gnister, når vi dagligt render panderne sammen. Skal vi være geniale for jer?

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)