Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for en tidsmåler / et stopur

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er træt af at skulle holde øje med uret hele tiden og skrive ned hvilke kunder jeg har brugt hvor megen tid på som skal faktureres.

Der må være et godt program eller webprogram derude som grundlæggende er et stopur, som man kan starte og stoppe og med muligheden for løbende at vælge hvilken konto/kunde som tiden skal tilskrives. (eventuelt endda med mulighed for at kommentere hvad man har lavet i det enkelte tidsrum). Oplysningerne skal senere kunne findes og bruges som grundlag for fakturering.

Kender du sådan et program som man kan stole på?

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke Harvest er hvad du søger? :)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, David! :-)

Jo, noget i den stil, men gerne mindre omfattende og lidt billigere (have forestillet mig freeware eller software til 30-50 dollars). Med 12 dollars om måneden ender det med at blive et halvdyrt stopur i løbet af årene. :-) 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet, John! desværre var kategorien ikke den helt rigtige i forhold til det jeg ledte efter, men nu har jeg fundet lige præcis det rigtige software!

Complete Time Tracking hedder det, og kan hentes til 30 dages trial hér

Det koster 49 dollars at købe.

Hvis andre søger efter den slags software og gerne vil se sig om, så søg på time tracking på fx download.com

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders!

Godt du fandt hvad du søgte - selv søger jeg efter Danskere med bopæl i udlandet - Kina og Asien samt Grækenland. Var der ikke et link som du i sin tid omtalte her på Amino som var danske i udlandet?

Hilsen john sommer  

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)