Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der plads til denne dagligvarerbutik?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Betho.

Nu er det ikke sådan at jeg lige pt har planer om at opstarte noget som helst. Og ikke indenfor de næste 5-6 år. Så derfor kan min idé godt nå at ændre sig, men grundidén er stadig den samme.

Jeg vil så hermed gerne afslører at jeg faktisk selv arbejder i en Rema 1000, og nok overvejer en dag, selv at få mig sådan en forretning. MEN! Jeg snakkede med vores region'schef, og han sagde;

Jeg skriver: Jeg vil gerne spørge om der var en mulighed for at man en
dag kunne se en Rema Extra eller Rema 1000 Extra ligesom kvickly Extra,
Føtex, BIlka osv. ?

Vil endda gerne hjælpe med projektet hvis det blev igangsat af leddelsen.

Får svaret:

 Tak for din henvendelse.

Vi arbejder konstant på at udvikle vort koncept, men jeg tror ikke umiddelbart at Rema 1000 Extra er noget for os. Vi har en filosofi om, at vi skal fokusere på det, vi i forvejen er gode til og jeg tror derfor ikke, at vi skal arbejde med forskellige koncepter under det (næsten) samme navn. Vi har i dag butikker fra ca 350 m2 til ca 1400 m2, så allerede i dag arbejder vi med forskellige sortimenter og præsentationsmuligheder, men mange tak for dit tilbud og også for din interesse for Rema 1000.

-

Det jeg egentlig ønsker er; En række butikker, som vi vil udvikle. Og det kan sagtens være som et A/S, med måske andre firma'er som VI (andre med i det) ejer. Så vil jeg så nok gerne være Bestyrelseformand, Eller simpelthen stå for en butik og så have nogle timer i de andre, for at sørge for at det går dem godt. 

 

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Fra Aabenraa
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

2020 !!!!

Har du overvejet om vores indkøbsmønster til den tid er som idag, Hvad med at tænke i lowcost butik på nettet med en landsdækkende leverings net,

Hvis du kender Lyreco på kontorartikler, så tænk om man kan lave en dagligvareforretning med deres logistik til private, eks, men levering intervaler så man sikre at kunde er hjemme,

Det er ikke butikken der er problemmer med kvilken type/typer bliver din kunde,

tja Supermarked, vaarehus i privat regi Glem det der er mange der har prøvet, i dag er det kun kapitalkæde der kan, hvis du kunne blive partner ved

en stor udlandske kæde der vil ind i danmank - walmark, mpreis,carefour,kadewe,så ok

men det er en projekt, og kræver monster kapital

mvh

morten

Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu gad jeg ikke at læse alle amino svar til dig (der var jo rigtig mange af dem)

men kan godt se at det du vil er feks.når det er tekstil at det er mærke/kvalitets-vare du vil sælge og gælder også de andre vare du vil sælge(eller kort sagt specielle butikker samlet som et supermarked med musik og atmosfære af trend ikke.

tænk det ikke som en kæde men start med en enkelt butik gerne med partner og bevis det går, derefter er du jo automatisk blevet større

 

og husk altid at

 

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)