Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De bedste webshop? links ønskes...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

ER der nogen der kan komme med nogle eksempler på nogle rigtigt gode webshops? Jeg syntes der er langt imellem de rigtigt gode webshops som man bare føler sig rigtig godt tilpas med det samme man kommer ind på dem.

Man kan sige at THANSEN.dk er ret god brugervenlig og hurtig at hente osv, men jeg ville måske godt kunne bruge noget mere grafik som gjorde mig mere interesseret, men det er nok forskelligt fra person til person hvad man syntes er vigtigt.
 
Kan i komme med nogle flere eksempler på gode webshops?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes, at det kommer an på, hvad der sælges i shoppen - om det er noget som interesserer en. Det er klart, at der skal være et vist nivaeu af brugervenlighed og flot grafik uanset produktet, men ens opfattelse vil være påvirket af om man er i målgruppen.
 
Af de sites som jeg synes godt om (foruden min egen sæføli  ) er shops som f.eks. www.cdon.com, www.isabellasmith.com og www.interflora.dk. De er professionelle, enkle i grafikken og meget brugervenlige.
Hilsen
Camilla
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Fra  SexShop2000.dk Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

nu nævner du thansen der har jeg selv brugt www.artcars.dk, ihvertfald hvis det er dæk og alufælge du skal have. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)