Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skaber kontakterne!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Hej Kender I det, at I henviser en forretningsforbindelse til en af Jeres andre forbindelser, hvilket fører til et salg og fælles glæde for de 2 forretningsforbindelser? Det har jeg gjort en del, men jeg har også oplevet, at samme kontakt var villig til at betale en procentdel af salget i henvisningsprovision. Det vidste jeg bare ikke. Havde jeg vidst det, havde jeg haft bare lidt flere penge på kassekreditten i dag.  Derfor starter Fokus Regnskabsservice en ny service op, hvor jeg forsøger at skabe kontakt mellem købere og sælgere mod betaling af en henvisningsprovision fra leverandøren. For leverandøren er det en måde at skabe mersalg, hvor han/hun først har en salgsomkostning i det øjeblik, der er et salg i hus. For køberen betyder det, at han/hun ikke selv behøver at undersøge markedet eller ”komme ud af starthullerne”. Det sørger jeg for. Denne service er også velegnet til nye iværksættere. Går du med en idé, hvor du bare ikke kan finde tiden, fordi du har alt mulig andet mellem ørerne eller har et fuldtidsarbejde ved siden af, kan jeg sørge for at du får relevante tilbud ind ad døren eller ivrige sælgere i telefonen. Tid er desværre den faktor, som ødelægger det for mange, fordi man får fat i forkerte leverandører eller ikke får undersøgt markederne ordentligt. Har du derfor noget, du gerne vil sælge mod betaling af en henvisningsprovision eller noget du gerne vil købe (den del af min service er gratis) kan du skrive til mig på fokus@mail.tele.dk eller ringe på 61 28 83 84. 

Det koster ikke noget at stå i min leverandørdatabase, så alle der ønsker mersalg kan henvende sig.

Fra Hadsund
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en god ide. Jeg har selv tænkt på lidt af det samme, bortset fra henvisningsprovisionen o.a. Samt det at jeg befinder mig på den anden side af din disk.  Jeg var mere til at amino oprettede en liste hvor man via amino kunne gå ind og se hvem man skulle henvende sig til,hvis man havde 

en ikke udviklet ide til salg

en delvis udviklet ide

en færdig udviklet ide

eller et produkt til salg.

Hvis det er en ide med  royaltyafregning vil der være en fordyrelse som ikke er attraktiv for leverandøren/idemageren i det lange løb.

Hvad skal henvisningsprovisionen være?

Vi mangler lette måder at få kontakt på, og man skulle jo tro at der er mange ude i virksomhederne som læser disse sider.

Kan man forestille sig en henvendelse fra Amino til danske virksomheder, som simpelthen går på at virksomheden stiller en kontaktperson til rådighed i et register, med angivelse af sortiment og kompetencer, samt evt. foretrukken afregningsmetode. 

Min ide går mest på den nye, ikke fysisk eksisterende ting, vil jeg indrømme.

Der vil stadig være masser af plads til dig.  

vh søren

 

                                                                                                                                                             

ssaver

Tilmeldt 23. Nov 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Pt. sys jeg at det lyder som en god idé, og der må være rigtig mange som du selv siger at der har brug for hjælp til at finde kunder, enten fordi man ikke har tid selv eller bare fordi man ikk helt ved hvor man skal lede.

Men jeg tænker lidt på, hvor er din garanti for at de ikke bare går bag din ryg med din provision, altså handler udenom dig efter at du har henvist? 

 

Niklas... 

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas 

Tak for dit indput og gode spørgsmål.

Jeg kan jo aldrig sikre mig 100% mod folk med dårlig moral. Nu har jeg bygget dette op omkring, at min service starter hos køberen, dvs. min klient, og han får servicen gratis. Jeg skal således være uheldig synes jeg, hvis et firma, der får en gratis service skulle aftale med en leverandør, at de tager røven på mig. Hvis jeg af min klient ikke kan få at vide, hvem de endte med at købe det produkt/service, som jeg har fundet mulige leverandører af, lufter jeg nok lunten.

Den meget lille procentdel, som ødelægger det for andre ved at svinde og bedrage, skal ihvertfald ikke ødelægge dette tiltag fra min side.

Michael

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)