Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der marked for det?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige et lille input til idéen om standeren.

I øjeblikket er trådløs teknologi begyndt at blive indbygget i stort set alle produkter man kan forestille sig og hertil er idéen god synes jeg. Bl.a. TV, radio og musikanlæg vil i høj grad kunne interagere og fungere godt med denne idé.

Noget helt andet er, at når jeg tænker på idéen tænker jeg på det, som et slags stil/design møbel, hvor man bl.a. kan vise sin flotte Macbook frem og "blære" sig lidt.

Spørgsmålet er vel, om du kan tweake din idé til at passe ind et sted, hvor der er et marked for det.

Blog om markedsføring, uddannelse og diverse..

http://nhviid.blogspot.com/

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 03:43
Hvor mange stjerner giver du? :

@tidtilforandring

 Jeg er ikke kommet videre.. Jeg sidder fast på det væsentlige punkt "design" det er ikke sådan lige til at lave en stander, der skal kunne det som kravene er, det største problem jeg har er, at jeg ikke kan finde en løsning på en forholdsvis let måde at flytte den på. Hvis den skal have en chance for at overleve, skulle den gerne kunne flyttes uden alt for meget arbejde. Men så er man jo desværre henne i noget ala et bord på hjul, hvilket ikke meningen..

 @Nicki Hviid

  Din idé er slet ikke så dum. Jeg kunne helt klart godt se en form for stander i et hjem hvor teknologi er i højsædet. Som du siger, ville det jo være utrolig flot/blæret at have et medie set-up med f.eks. en mac.

Det eneste problem jeg ser, er at de folk der vil have et sådant set-up, nok har et mediacentr stående istedet.

 

Men jeg arbejder lidt videre i det, jeg skal se om jeg kan få ændret på de tegninger jeg har fået lavet og finde en løsning på flytte problemet. Hvilket ikke er sådan lige til Hmm

Dbh Peter.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

<- kvinde og jeg er ligeglad med om den kan flyttes, jeg vil bare ikke have den sort plastic eller grå grafit i min stue - lav en ophængt hylde/holder der netop kan vendes (ligesom et TV ophæng) så man kan stå i stuen og surfe/kigge på noget. Men lav den for guds skyld i træ, afhøvlet, med gammelt look, hvidbejset eller lignende - så den også pynter i min stue når der ikke står en bærbar på den - så stiller jeg måske en potte med en blomst på den. Og lav plads til en kop, evt. en fordybning jeg kan have min kaffekop i så jeg kan nyde min varme mokka mens jeg surfer :-)

Nu fik jeg så en idé - caféer som har hotspots har tit rigtig dårlige løsninger til deres computere - f.eks. Jakobs i Skagen - de har en somputer, men den står ikke smart - med sådan en hylde ville den blive smartere og kunne placreres mere attraktivt - så vafé og restaurant miljøet må være potentielle kunder - så skal den laves i flere designs!

Men god idé - for vi flytter snart kontoret fra stuen til kælderen og så betyder det at den bærbare skal stå på sofabordet når den er med oppe - og det er ikke så fedt. Jeg har netop tænkt barbord til det, men en hylde der i øvrigt er dekorativ ville være at foretrække :-)

Held og lykke!

Mette

Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Afhøvlet træ med gammelt look - nu ikke lige det design jeg havde i hovedet (: Men produktet skal selvfølgelig tilpasses den tiltænkte målgruppe. Det kan da godt være, at størstedelen af stuerne i Danmark er fyldt med afhøvlet gammelt træ, det er da noget der er værd at undersøge. Det kan jo være en markedsanalyse er nødvendig, hvis du skal justere dit produkt og dets markedsføring optimalt.

Blog om markedsføring, uddannelse og diverse..

http://nhviid.blogspot.com/

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej PeterPetersen.

Hmm, havde forstået at du ville lave en stander som stod stille. Men nu kunne du jo så måske lave det til et helt skrivebord, special bygget til bærbare?

Men lyder da spænnende og vil da måske være mulig interreseret i at købe sådan en når du har den færdig.

 

T-T-T 

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Fra &#197;lborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

 Da jeg sad og læste denne tråd fik jeg inde i hovedet tegninger af sådan en hvordan den laves og har formentlig fundet en smart måde den kan flyttes frem og tilbage på uden at man skal bore huller og alt muligt hvis du overgiver din ide så sig til fordi at så vil jeg arbejde videre med min ide og laptop hylde men vil ikke være en gris og stjæle din

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå du bare igang Wink

Jeg har ikke tiden til at få det færdiggjort pt.

 

Dbh Peter.

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det da kun godt for alle at der er to der har samme idé.

Det gavner jo os forbrugere. Måske en af jer har tænkt på at efter i har solgt en del modeller, at i så måske skulle overveje at "skrædder sy" standere? Helt sikkert et marked for det når i først er kommet igang Smile

Så må vi jo se hvem der kommer først til månen, USA eller USSR Stick out tongue 

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Side 3 ud af 3 (28 indlæg)