Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Restlager??? Hvor pokker...

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan booke en stand på Designer Forum, Bazaar i KB Hallen, Dansk Fashion Outlet i Tappehallerne eller lign.

 

Med venlig hilsen 

Grønkjær - Promotion Bag ApS

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller du kan sælge det på www.kafiauktion.dk :-)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gode errfaringer med at sælge varepartier på QXL online auktion www.qxl.dk

 Hvis du ikke har prøvet det før, tagr det nok en times tid, at sætte dig ind i, hvordan det hele virker. Men det er en rimelig effektiv salgskanal.

Du kan både sælge tingene enkeltvis og i partier, og til en fastpris, eller som auktion.

Der var engang hvor jeg solgte sko. Her havde jeg sat et par sko til salg som fastpris, meget billigt endda, de blev ikke solgt.

Så satte jeg dem til salg som auktion, der startede ved 1 kr, og så blev de solgt for det dobbelte Smile

Jeg syntes at du skulle kigge på hvordan de mere garvede gør det, før du sætter din egen auktion op.

 Mvh

Marianne

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

På trendsales.dk kan man sælge alt muligt og der er mange besøgende!

Michael

Fra Sønderborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er Trendsales ikke mere et hygge site, hvor folk hovedsagligt chatter og bytter?

Jeg prøvede engang at ætte nogle ting til salg, og jeg fik en hel masse tilbud om at bytte, med de andres ting og sager.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Både og... Jeg tror at det kommer an på, hvad man vil sælge. Har dog gode erfaringer med børnetøj. Mit indtryk er ihvertfald at der er nogle VIP-brugere, som sælger restpartier.

 

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du være sød også at sende billeder og priser til mig?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)