Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Evne til at opnå indtjening (salgsprovision)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om forum er rette.

Jeg er ansat med en provisionsordning på 35%. Desværre har virksomheden jeg er ansat i, direkte problemer med vort produktionsapperat, og dette giver mig en lang række opgaver i at forklare kunder dette problem. Endvidere jeg kan ikke varetage mit job som sælger, da kunderne ikke vil købe af os pga. produktionsapperatet.

Jeg har klare beviser på dette.

Hvordan står jeg overfor min arbejdsgiver, når nu jeg ikke kan opnå min salgsprovision? Har jeg ret til kompensation?

~Goofy

Fra Hurup Thy
Tilmeldt 1. Apr 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer vel an på om du har provisjon av ordre eller udfakturert! 

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer ikke kun an på om han er lønnet af ordre eller udfaktureret. Der er også andre faktorer såsom indbetalinger, mersalg osv.

 Hvis kunderne ikke får en god følelse af det salg, som sælgeren lige har lavet. Fx ved at der er forsinket leveringstid, ringere kvalitet end forventet mm. vil det skade sælgerens mulighed for at lave mersalg på kunden. Oftest tjener sælgere jo mere på de store mersalgs ordrer end de små kanvas.. 

 Men jeg ved ikke hvor du står henne vedr. kompensation. I min mening burde du helt klart få kompensation. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)