Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotograf til stemningsbilleder af hotel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

En ny kunde har bedt mig give et tilbud på optagelse af ca. 10 stemningsbilleder (Et romantisk par i gården, folk der holder møder etc.) af et hotel i Vejle. Dato for fotografering er aftalt til 13. maj.

Din opgave: Koordinere optagelsen med kunden før optagelse. Hjælp med opsætning af scenen hos kunde. Fotografering. Efterredigering.

Jeg har behov for et tilbud i dag. Selv er jeg fra Roskilde, og der vil derfor være mulighed for fælles transport.

Hvad er din bedste pris? Ligeledes har jeg behov for et link med materiale fra lignende optagelser.

Hvem kan og vil?

Hilsen Morten

Fra Århus
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Bo fra BP Fotografi har lige lavet noget lignende for os i Århus... Super godt resultat!!

Du kan fange ham på 86 21 27 77. 

 

Mvh. Michael WF Enterprise ApS Det gælder ikke om at vide alt, men at vide hvor man kan finde alt...
Fra Hesselager
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Har lige set at du mangler en fotograf. Du er velkommen til at se på min hjemmeside www.ehmedia.dk . Galleriet er ikke fyldestgørende. Hvis du mener at det har din interesse står kontakt info på siden. Har et job om ½ time men kan kontaktes igen efter 21.30 til -

Venlig Hilsen

Erik Henriksen

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 06:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres henvendelser.

En fotograf er fundet, og der er afgivet tilbud.

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)