Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan optimere i jeres Adwords?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste en gang en interessant artikel om hvordan en Webbutik optimerede deres Adwords søgeord. På den måde øgede de deres konverterings grad med 70% og deres salg steg enormt. De lavede nogle regler hvis et søgeord ikke gererede en hvis konverterings grad, så blev de slettet.

Hvordan optimere i jeres Adwords?

Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har læst man kan få noget software som kan hjælpe med at optimere adwords etc. Er der nogen der har prøvet det?  Eller er det blot ren fup og fiduser?
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Der findes ingen software som kan optimere en AdWords kampagne! Der findes software som kan gøre det lettere at håndtere store kampagner, eller mange små. Grunden til, at der ikke findes noget software der kan klare opgaven er, at 95% af optimeringen handler om at tage bedre strategiske valg, forfatte bedre annonce-tekster og udforme bedre landing sider. Den kunst er der (foreløbigt) ingen mekaniske indretninger der kan klar bare tilnærmelsesvis så godt som mennesker.
Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for bidraget. Jeg tænkern netop på sådan et program som optimere afkastet på de valgte søge ord. som f.eks. http://www.adwordprofitsoft.com/

Sådan at man ikke bruger en masse penge på de forkerte søgeord.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, den slags services og software findes der en del af. Atlas er nok den største leverandør - men også ret dyr. PPCBidTracker.com er en af de bedste, lidt nørded, men billig i forhold til de fleste andre. I mit egen firma kører vi med et lidt mere eksklusivt og avanceret agency system - der også hjælper os med at holde styr på de mange konti
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)